Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Mår illa som faaaaaaaaaaaaaaan!  Hur ska denna dagen gå egentligen?

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Hanna: Börjar vid 9,45 så ett tag kvar att försöka få fason med magen. Inte spytt nåt idag.  Men detta med att jag inte har toa på jobbet skrämmer faktiskt livet ur mig! Jag har lite småpanik över det.

• MrsMurphy

Det är ju den här lediga helgen som det dragit igång på allvar så det återstår och se hur det går... Fundersam 

Men snabba tips nu! Knaprade just en postafen, clementin och ett glas youghurt. Det går faktiskt ner!

Klädnypa för näsan?

• MrsMurphy

Ni får hålla tummarna för mig idag! Kommer bli en lång dag... Får försöka köpa några polkagrisar men har jätteproblem med att ha saker i munnen nu.

Fan, fan, fan, faaaaaan!!

´Hade kunnat överleva detta om det inte vore för detta med toaletterna! Skrikandes Snacka om dålig tidpunkt!

• MrsMurphy

Hur får man tag i dom där tabletterna du äter Hanna? Postafen hjälper inte ett skvatt!!!!! Skrikandes

• MrsMurphy

Våran plan är väl att ärva allt så jag tror inte vi behöver bekymra oss så hårt för att shoppa ihop så mycket. Värsta babybommen nu i släkten! Killens brorsa fick ju nu och dom räknar inte med fler iom att det tog dom 7 år att få till denna lilla kille. Dom skulle precis dra igång med ivf när det gick vägen.

Har rannsakat mig själv nu!

Jag tror att jag spydde nu i morse just för att jag vet att jag inte kan spy nu. Jag har gamla ätstörningar så jag har alltid haft lite för lätt att kräkas upp och nu protesterade min kropp när jag var så nervös över toalett förhållandena. Jag tror att jag bara har detta vanliga illamåendet, inte värre än alla andra men just detta att jag har så fruktansvärt lätt till att kräkas så blir det så här.

Det känns skönt att ha pratat med chefen om detta och han beordrade mig hemma imorgon också och nu har han ställt till med ett herrans liv så imorgon eftermiddag så är det lovat att det ska finnas fungerande toaletter på jobbet! Skrattande

Men allvarligt!?! Hur är det tänkt att folk ska funka när dom är gravida? Illamående och sjusovare! Jag har sovit bort hela dagen och det känns som om jag kan fortsätta sova ett halvår till nu!

• MrsMurphy

Hej hej! Sover mest här... Ska till tvättstugan nu och tvätta min jättesnuskiga jacka från igår! Skrikandes

• MrsMurphy

*knäböjer inför den allvetande JUSTer som har så fruktansvärt rätt*

• MrsMurphy

Lurkan: Eller att gud är en pms kvinna vilket min teori har varit en längre tid... Fundersam

Svar på tråden Pladdertråden!