• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Dulia: Jaha, sånt projekt vill jag oxå va med i Det är ju kul å se bebisen ju. *hehe* Men jag har redan sett den 3 ggr så blir fjärde ggn nu för min del.

Hanna: Ja jag var helt förstörd hela helgen efteråt. Men på söndagen så började jag inse att det är som det är. Men arg var jag

• Hannnas

Believer... slösa aldrig energi på idioter (får man säga så )... det är ju helt upp till var o en ju

Jag tycker själv att det ska bli jättekul att veta VEM man väntar på... att det inte är en "den".. jag tycker det känns roligare att handla om jag vet vem jag handlar till ju sen kommer jag ändå vara könsneutral, för det är min grej, men just att det blir en liten person på ett annat sätt för mig

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Dulia

När ni pratar om bebisen eller tänker på den. Tänker ni då på den eller på han eller hon? När jag väntade Bianca tänkte jag hon även när jag inte visste vad det skulle bli och denna gång tänker jag han. När jag och maken pratar säger jag han om bebisen hela tiden.

• Dulia

Bel, det är mycket prover som ska tas också. Jag får springa och lämna blodprov jämt tycker jag och dessutom "får" jag inte gå upp mer än 6 kg. Projektet är ett överviktprojekt så alla vi som är med är överviktiga.

Idag har vi vattengympa och det är så skönt!!! 33° varmt i vattnet!!

• MHoof

Hanna: Nä jag vet att man inte ska göra det men svårt Jag tycker oxå det ska bli kul att veta vem som bor där inne. Nu är det ju bara den...

Dulia: Jag har på känn att det är en flicka men ändå när vi pratar så säger vi han...vet inte varför. Kanske för att man säger han om så mycket annat, saker och så, så det blir automatiskt.

• Hannnas

Dulia... jag är övertygad tills motsatsen bevisas att det är en tös i min mage

• MagdaA

Hej hej! hemma igen. orkar inte läsa alla sidor ni skrivit. missat nått spännande?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.... maaaaaassor vi pratar bl a könsUL... ska du göra ett?

• MHoof

Dulia: Jahaaa, okej ja då skulle jag inte fått vara med. Och vet inte jag vill det heller då ni får ta en massa blodprov. Jag lär ju ta ett till blodprov i vecka 36 bara för att jag är O Rh neg

• MagdaA

Hanna: vet inte. Micke verkar inte vilja, jag vill, men vill inte han så skippar vi det. Sen så har jag hört att de inte säger kön här i Övik. Men jag ska höra med läkaren framöver. Vet inte om det finns nått annat ställe... Umeå kanske. Övik är ju en liten stad så här finns inga privatkliniker eller så.

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!