• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Lättja: Har du inte sett på Äntligen Hemma med Evelyn tipsar? *fniss* Usch så smutsig...Nu faktiskt det e fin!

• Hannnas

Lättja.. jag har samma problem!!! Fy fasen... enda tipset är att hålla för näsan, kisa o veta vart man ställt grejjerna så att man bara kan föra in en arm det STIINKER i kylen!!! o den är nyrensad o ren ändå..

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Jag har haft ättika i min men det hjälper inte ett skvatt! Skrattande Men börjar tro att det är sparrisen som är boven men det har vi inte här på jobbet... Suck!

Undrar om det slagit slint i våra huvuden Hanna pga illamåendet?

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Hannnas

Lättja.. haha ja värre än vanligt  iaf ... men jag liider nu verkligen, när allt luktar.. ja ni vet.. gammal inpyrd gubbrök o skit... Skrikandes

• MHoof

*asg* Gammal inpyrd gubbrök...bläääää

• after eight

JAG VILL GÅ HEM OCH LÄGGA MIG!!!! Gråter Trött, döfrusen och mår skumt i magen.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

Bleiver.. skratta du.. haha ja jag ska ut o leta parfym på onkologen tror jag kanske kan dutta en fläck på handen som jag kan luta näsan mot mellan varven

• MHoof

Hanna: Eller så smörjer du in hela näsan med lukta gott

Tänk att jag inte har ens det där grav symptomet som alla andra får. Vad ska jag få då? Världens värsta jobbigaste förlossning?

• Dulia

Jag har en liten fråga till er alla. Jag upplever att jag aldrig nånsin får nåt svar eller nån kommentar på mina inlägg förutom av magda och hanna. Därför undrar jag om ni ignoerar mig eller om ni bara inte har något att säga? (jag frågar om detta i all välmening om man nu kan säga så. Om man inte frågar får man inget veta )

Svar på tråden Pladdertråden!