• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Dulia

Hanna, jag mår lite bättre tror jag. Inbillar mig iaf att jag har blivit lite, lite piggare. Det är tröttheten som varit allra värsta och med den har illamåendet kommit. Nu är jag inte illamående alls nästan. Bara när jag stressar riktigt mycket.

Kickan, precis som Hanna skriver är det helt normalt med "mensvärk". Jobbigt bara att ett graviditetssympotm är detsamma som tecken på mens!!

• Kickan 84

Förra gången kändes molvärken inte alls såhär, utan var mer stickande och typ sträckande på något vis... nu liknar den stundvis mensvärk precis! Men, säger ni att det är normalt är det välle det då!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Dulia... skönt att du inte mår illa o att det verkar gå åt rätt håll iaf... du får medicin nu va?... o hur känns det i magen

Believer... vill veta hur det känns i din mage med såklart

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Kick.. jämför inte med sist... då gick det ju inte ens bra såå... o alla gånger är olika...

• after eight

Helt normalt Kickan, det känns precis som vanlig mensvärk.

Kan ingen ta ett beslut åt mig? Ska jag träna på lunchen, eller ska jag undvika det? Kan ansträngningen göra att kräkningen verkligen kommer?

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Kickan 84
    Bra, då tar jag det luuugnt då!
    Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

ae.. mår du så illa så tycker jag inte du ska träna.. fattar inte att du har lust med det ens då

• Dulia

Hanna, ja jag äter två mediciner plus vitaminer. Har lite svårt att hålla reda på alla eftersom jag inte kan ta dom samtidigt. Levaxinet ska inte tas tillsammans med kalciumprodukter utan man måste vänta två timmar. Eftersom jag äter yoghurt varje morgon så måste jag komma ihåg att ta min tablett vid 9 vilken jag alltid glömmer (tog den precis nu )

MrBean börjar "härja" ordentligt därinne nu  Igår kväll när jag skulle sova så sparkade h*n uppåt så jag kände det längst upp i livmodern. Jag la då min hand på magen och tryckte tillbaka och då sparkade h*n på min hand. Underbart!!!

• Dulia

ae, iaf jag blir ännu mer illamående om jag anstränger mig fysiskt.

Svar på tråden Pladdertråden!