• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Dulia.. ihh så myysigt

Ligger jag på rygg kan jag ibland känna att det bubblar till, inte gasbubbel utan nåt annat.. pirrar lite o lixom bubblar.. svårt att förklara.. hoppas sååå att det kanske kanske är bebben som ger sig till känna isf är det ju fantastiskt!!

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • after eight

Nä, ni har nog rätt. Jag har egentligen ingen lust att träna när jag mår så illa, men jag får alltid dåligt samvete när jag hoppar över träningen, oavsett hur jag mår. Gammal viktnoja som aldrig vill ge med sig. Därför behöver jag nån som säger till mig att jag med gott samvete kan hoppa det i dag. Glad

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

ae.. du kan med GOTT samvete hoppa över träningen

Personlig omvårdnad

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Dulia: Om jag inte svarar så beror det på att jag är en ärthjärna som ofta glömmer vad jag skulle svara på från början. Så skriver jag ett långt inlägg om nåt helt annat (eller det jag kommer ihåg just då) och sen har min teflonhjärna glömt det andra!

Åh jag blev så glad idag! Fick ett konstigt brev och när jag öppnar det ligger det en lapp i där det står "Vi hittade detta recpet hos oss! Mvh Personalen på Pressbyrån Centralen Övre hallen". Jag måste ha tappat det typ när jag tagit ut mitt busskort och så har någon lämnat in det! Så himla snällt av de att skicka hem det till mig! Speciellt med tanke på att det var ett e-recept och jag har svurit för att jag fått betala 80:- för det!

• after eight

Tack Hanna, jag hoppar nog över träningen då.

Och jag tänker INTE slicka på porslins-Nicklas! Usch, fy och BLÄ! Mig ska han inte få! *kräkfobisk*

• MHoof

Jo bra med min mage med Den sprattlar och sparkar och ålar runt där inne. Ibland känns det som att den försöker ta sig ut genom magen. Det är lite otrevligt. *hehe* Men coolast är ju när man har handen på magen och känner hur den ålar omkring. *hehe*

• lurksmulan

Dulia och Believer: Jag kommer ihåg att på slutet när jag låg i badet tyckte jag nästan att det såg läskigt ut när jag såg hur han rörde sig massor inne i magen!

• MHoof

lurk: Ibland kan jag se när den rör sig och såklart syns det ju jättetydligt när den sparkar nu...

Åååhhh...om 1 vecka åker vi till Vallentuna Ska til Mama Mia åp köns UL nästa fredag...*läääängtar*

• after eight

Ni som har varit illamående: tips på vad man kan unna sig att småäta hela tiden? Jag kommer ihåg från förra gången att det var det enda som hjälpte, åtminstone en liten stund. Men jag vill ju ha så kalorifattiga saker som möjligt. Har knaprat morötter i några dagar nu och börjar tröttna. Dessutom jobbar magen lite väl snabbt när jag får i mig så mycket fibrer.

Åh, vad spännande Believer med köns-UL!

• MrsMurphy

Dulia: Jag har sällan nån aning om nåt så därav min nonchalans! Skrattande

Dessutom har jag förvandlats till en rejält egoistisk ärthjärna så jag cirkulerar mest omkring i Lättjas lilla egovärld...

Kickan: Jag har haft mensvärk konstant fram till och med de senaste dagarna... Skrikandes 1 jävla månad med mensvärk!

Går allt för lätt blir man fort dum...
Svar på tråden Pladdertråden!