• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Hörrni, hur tusan ska jag skriva i listan!?!

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Kickan: Så jäkla petigt är det inte så dra till med nåt som verkar smårimligt!

• after eight

Hurra för vecka 12 Hanna!

God morgon, förresten!

Kickan, vad är problemet?

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Kickan 84
    MrsMurphy skrev 2007-01-21 08:46:37 följande:
    Kickan: Så jäkla petigt är det inte så dra till med nåt som verkar smårimligt! Går allt för lätt blir man fort dum...
    Hahaha, jag är antagligen i typ v. 4+1 (antagligen plus några dagar med tanke på så tidigt plus) men enligt senaste mens i v. 5+1...?!
    Stanna där du är! ♥
  • after eight

Kickan, om jag räknade efter senaste mens, så skulle jag vara 7+5 ungefär, men jag vet ju när min ÄL var, den infaller ju alltid några dagar senare i cykeln och därför utgår jag från ÄL och plussar på två veckor.

• Kickan 84
    AE: Jo, men det känns ju konstigt att räkna annorlunda än t ex BM och gyn kommer göra?!
    Stanna där du är! ♥
  • after eight

Alltså är jag i dag på 7+2, oavsett vad senaste mens säger. Det är bättre att flyttas tillbaka nu än senare.

• MrsMurphy

Fast dom kommer räkna annorlunda men sen efter stora ul kommer det väl ändå kickas rätt många veckor så jag tycker man använder sitt egna sunda förnuft!

• Kickan 84

Jo, fast oavsett vad du säger till BM kommer de skriva dig efter senaste mensen ju...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Jaja, jag vet inte. Tror hur som helst att jag är "längre" gången än 2 veckor innan ÄL, eftersom ägget måste fäst så pass tidigt...

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!