• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Heeej Kick... har allt gått bra? Skriv in det som känns ok för dig... spelar ju ingen roll ju

Nu ska vi snart till göteborg o babyhörnan ska spana in BB och kolla mer när nya tyget kommer *tjohooo* kolla på lite skötlösningar mm o sen till IKEA.. en riiiktigt bra dag

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Ja, med tanke på att jag hade så pass högt HCG innan bim, 4 dagar innan, men jag vet inte... känns som att det är lika bra att räkna efter senaste mens eftersom det är vad alla andra kommer göra tills efter rutin-UL.

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    Hannnas skrev 2007-01-21 08:59:20 följande:
    Heeej Kick... har allt gått bra? Skriv in det som känns ok för dig... spelar ju ingen roll ju Nu ska vi snart till göteborg o babyhörnan ska spana in BB och kolla mer när nya tyget kommer *tjohooo* kolla på lite skötlösningar mm o sen till IKEA.. en riiiktigt bra dag .•:*¨¨*:•. är det vår tur nu .•:*¨¨*:•.
    Ååååh, avis! Kör lite åt mig med!
    Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

O jag som spytt i 3 dagar i rad har inte kräkts alls än o det verkar inte på G heller *glad*

• Hannnas

Kick... japp jag ska tänka på dig nåt du vill att jag ska kolla??

• Kickan 84

Wohooo Hanna!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Ska kolla om denimen fäller el inte... fråga vad de säger om det

• Kickan 84

Hanna: Inte på rak arm, räknar med att ni kollar igenom ORDENTLIGT!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: En i BB-tråden har sagt ATT den fäller, och beter sig PRECIS som ett par otvättade jeans!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!