• MagdaA

Pladdertråden!

Hanna: måste kolla så jag inte lovat för mycket. Köpte en förp som jag inte ens öppnat...tro vars den är?! Ska kolla i toa-skåpet...

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Lugnt, jag hittade pillerna, så jag skickar dom ikväll Lättja!

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Lättja: okej, tänkte om jag hann på apoteket kanske jag kan köpa en förp till...om du vill. så du inte står där utan igen, vore ju trist.

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Lättja: kan ju hända att det inte finns i nån butik när där du bor, men jag kan kolla, om vi hinner in till stan innan dom stänger, kan inte lova. Annars skickar jag iaf den förp jag har.

Nygift och gravid!
  • MagdaA

JUSTer: haha! söta bobisar! Nu ska jag se film.

Nygift och gravid!
  • MagdaA

lurkan: bröst är underliga saker. Mina ömmade MYCKET i början av graviditeten och svällde 2 storlekar på typ en vecka. Sen har det varit rätt lugnt, men igår kväll sa M, "OJ! Nu är dom ÄNNU större!" Å i morse hade jag ont i dom igen. Men han är glad... Tappade brösten när jag gick ner i vikt, men nu är dom tillbaka!

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Lättja: haha! Jag sover alltid på mage, men det går inte nu, inte med ömma bröst och svullen mage...

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Lättja: när kommer posten idag? Nyfiken på om brevet kommer fram...

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Lättja: jasså! Nu gör du mig nyfiken! Här kommer inte posten förns vid 14, å kring jul när det är mycket kom den inte förns vid 16 tiden.

Nygift och gravid!
Svar på tråden Pladdertråden!