• MagdaA

Pladdertråden!

JUSTer: samma här. Har ju en vagn, så den utgiften slipper vi, men det är ju så kul att kiak på vagnar!

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Hanna: veterinärerna...själv tycker jag det kan vara lite väääääl överdrivet. Hur många går med en hamster till veterinären? Tycker det är mer intressant med kor å så... men det har väl sina förklaringar. Däremot bölar jag när jag ser "Djurpolisen" på animalplanet.

Nygift och gravid!
  • MagdaA

ÄNTLIGEN får jag hoppa fram en vecka!

.•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

2007 v. 22 Bf 20 maj
    Dulia v. 20 Bf 6 juni
    lurkan v 12 bf 2 augusti (pojke enligt Marie)
    Magda v11, Bf 10 augusti (flicka tror vibåda, flicka enligt Marie)
    Hanna v10, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja v8, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v7 Bf 3 september
    after eight v7, BF 5 september (pojke enligt Marie)

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Lättja: jag har hemma, har inte testat, men lär nog inte göra det häller. Ska jag maila över dom?!

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Lättja: vars bor du? Klart jag kan skicka dom, men då får du dom väl tidigast måndag...har du kollat alla apotek i närheten?

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Lättja: skicka din adress till min inbox så skickar jag dom i kväll, ska in till stan då.

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Lättja: jag har bara varit vaken 1 tim och 20 minuter men har endå hunnit äta 2 frukostar! först en stor tallrik fil med flingor och nu 2 knäckemackor med ost och räksallad + 2 glas juice.

Nygift och gravid!
  • MagdaA

ae: jag mår inte heller så illa nu. eller jo, men det är betydligt bättre. eller så beror det på att jag blivit bra på att äta OFTA.

Nygift och gravid!
  • MagdaA

ae: har du planerat att boka nått vul?

nu ska jag slappa i soffan!

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Hanna: dom var slut på apoteket där hon var och tydligen slut hos leverantören också. Så jag skickar mina i kväll!

Nygift och gravid!
Svar på tråden Pladdertråden!