Pladdertråden!
Hanna: pirr och smärta i blugdbenet var mina första tecken på foglossningar.
Hanna: pirr och smärta i blugdbenet var mina första tecken på foglossningar.
Såg på medicinska sensationer igår, en kvinna som födde en dotter som vägde över 6 kilo! Hon var enorm! Såg ut typ som en 3 månaders. Som tur va så gjorde dom kejsarsnitt. Ni skulle ha sett jäntans kinder! Skit-söt! Men hon var frisk och kry! Enda förklaringen de hade var att mamman hade druckit väldigt mycket mjölk under graviditeten.
Nu ska jag göra en smootie och ta en smörgås....innan illamåendet blir allt för jobbigt.
JUSTer: känner igen mig i det du skriver. 8/3-06 föddes får lilla Ebba, 10 månader har gått och det känns som evigheter! Jag har lärt mig enormt mycket det här året och ser på livet på ett nytt sätt. Kanske var det just den uppgiften hon hade?
JUSTer: vegetarian? varför då?
godis! vill också ha! 3 mil till närmaste affär *suck* men tror jag ska baka chokladbollar i kväll, varit sugen på de hela veckan!
Hanna: är man uppvuxen i skogen och alltid bott i skogen lär man sig att planera och sen får man så lov å äta det som finns hemma. Eller åka 5-6 mil får å få det man är sugen på.....
tamarillo?
Hanna: hmm...känner inte igen den. Ska kolla på affären nästa gång! Okej att äta när man är grav då antar jag...?! Knäpp fråga, finns väl inte nån frukt som inte är okej att äta?! Man bara frågar för man inte hört talas om den.
åhå, lät ju riktigt bra de! äter man dom typ som passionsfrukt? tänkte eftersom du sa att man inte äter skalet...
här blir det chili con carne. inte lika lyxigt, men nu är jag vrål-hungrig så nu går allt ner!