• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • after eight

Ja hemligaärtan, det var lite läskigt. Jag kanske överreagerade, nu har jag kollat upp henne och hon har pojkvän, så det är nog ingen fara, men gästsängen stod (i vår lägenhet i Karlstad) inne i Isabels rum ochjag tror att jag reagerade extra starkt på grund av det. Men, som sagt, det var säkert inget sådant, men det är lite läskigt ändå.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MHoof

Massage tack

Nu har man jobbat och vart i skolan och försökt få tag i bm, misslyckades, måste ringa dit imorrn så jag får min journal utskriven.
    Längtar efter sambon en massa...vill kramas.
    Blir nog tidigt ikväll tror jag. *hehe*

Hoppas ni andra mår bra

• Hannnas

Dulia... ihh vad kul ja i v12 är ju allt klart utom tillväxt mm mm men bebisformen ska vara klar

Magda.. i v14 är det som lurkis sa tidigare ingen annan skillnad heller syns lika fint som på stora UL, enda skillnaden är storleken då

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

å! Hanna, dina nyheter gjorde mig GLAD! Dina uträkningar alltså, för då borde jag ju vara 5 dagar längre gånget nu än vad jag trodde, å då är det 12+1 idag! Å sötis! TACK!

Längtar ännu mer till ul nästa fredag nu, vill se bäbis!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • hemligaärtan

Jag mår illa!

På vårt teammöte i morse bjöd chefen på champgne för att vårt resultat förra året var över förväntan. Jobbigt läge! JAg sippade lite ett par ggr o lät sedan mitt glas stå. Tror inte att nån tänkte på det. Åh, Moet et Chandon... *drömmer* det doftade så gott!

• Hannnas

ärtan.. det måste vara det värsta!!! Skumpa!!! Min stora last Räcka ut tungan vad goooooott

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Och jag hatar skumpa! Jag klarar av att ta nån enstaka klunk av de sötare (mousserande) men annars är det tvärstopp!

Jag är så glad, Janne kan följa med på ul på torsdag! Han visste inte hur körigt han skulle ha på jobbet, men han sa som det var till sin chef och han tyckte att han skulle följa med trots att Janne missar halva dagen!

• MHoof

ärtan: Skumpa...*mmmm* Ja, ett tag till utan alkis nu då bara. I sommar ska jag pumpa ur så jag får dricka ett gott glas rödvin till grillat iaf. *längtar*

• MagdaA

Jag saknar inte alkoholen alls. Inte druckit nått sen Juli 2005, inte en droppe alkohol sedan dess. Ibland kan jag bli sugen på en riktigt kall öl, men annars inte sugen alls.

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!