• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

jag är också trött. eller, mer seg liksom. ska äta lite pasta och sås, + sallad nu. sen slappa.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Jag har blivit lite försenat eftermaten-trött så jag har också fullt sjå att hålla ögonen öppna!
    Dessutom är det så trååååkigt på mitt jobb!

• MrsMurphy

Har nog också brakat ut för mig nu efter lunchen...

• Hannnas

lurkis.. byt jobb med mig.. jag slår vad om att mitt är tråkigare nu ...

Jag vaknade ju av katterna vid 4 inatt, sen börjar ju jag må jävligt illa om jag inte somnar om snabbt.. så då blir det att gå upp o äta.. sen var det lite slickande på Nicklas o sen var det kört med mer sömn ju... *suck*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Hanna: Fy fan!

Jag hade min första jobbiga kväll igår. Gick och la mig och skulle sova och fastnade i ett program, sen var det dax för toa, sen blev jag hungrig, sen dax för toa... Suck!

• lurksmulan

Hanna: Ja vi kan nog slåss om vem som har tråkigast. Här leker alla utom jag "vem låtsas bäst att jag har mest att göra" medans jag öppet visar att jag inte har något att göra. Jag sitter och surfar lite, jobbar lite, dricker choklad, surfar lite till, pratar med Janne, surfar, jobbar lite....

Nu blev jag jätteglad över att jag ska på ul på torsdag! Jag startade en annan tråd (som Hanna vet ) och efterlyste bilder från ul i v. 14 och fick då höra att det inte är särskilt stor skillnad mellan vad man ser i v. 14 och på rutin-ul i v. 18!

• after eight

Det här fick jag för en stund sedan i min gb. Hur kul är det?? Blir förbannad på min svåger!!

Nej men!
    Är det möjligt att din mans bror heter Marcus? För isåfall har jag varit hemma hos er i K-d när Marcus varit hos er! Men ni var inte hemma! Känner så väl igen bröllopskorten! De satt i hallen!

Lustigt! Herregud så söt er dotter är!

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • lurksmulan

ae: Hänger inte med, har din svåger tagit hem folk till er när ni inte varit hemma och nu har den personen hittat dig på fl?!

• after eight

Japp lurkis. Och min svåger är världens Casanova sedan han blev singel för några år sedan. Vi lånade ut lägenheten förrförra sommaren, när vi bodde i Karlstad. Men tanken var ju att HAN skulle bo där, ingen annan. Nu vet jag ju inte om någon annan har bott där, men det känns olustigt ändå, för risken är ganska stor, med tanke på hur han brukar bete sig.

• after eight

Min man hävdar nu att svågern hade berättat det och sagt att de hade förfest, så jag får väl tagga ner. Jag får väl tro på det. Såg både det ena och det andra framför mig. Konstiga hormoner.

Kändes lite läskigt bara att få ett meddelande från någon som varit inne i mitt hem, men som jag aldrig har träffat.

Svar på tråden Pladdertråden!