• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

ae... ja fy så olustigt

lurkis... då låter det som om du o jag gör exakt samma "jobb" idag då jag var tvungen att gå en runda runt huset i minusgrader utan annat än rocken nyss, annars hade jag somnat stående

Lättja... ja hoppas verkligen att det blir en fin belöning sen, annars vetifan om man står ut med detta fler gånger... o min man som redan (hör o häpna) planerar för att jag ska bli gravid fort igen sen.. skitkarl kan ju han spy nästan 7v i sträck då..

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

ae: Okej, hmm, men det låter ändå inte roligt!

Hanna: Min man hade stora svårigheter att komma ihåg hur dåligt jag mådde förra gången, och när vi pratade om det sa han alltid "nä men så farligt var det faktiskt inte". Lätt för honom att säga!
    Jag vill se honom spy i 15 veckor och gå ner 8 kg innan han uttalar sig!

• Hannnas

lurk.. på nåt sätt väljer de att sålla bort det "olustiga" och minnas det mysiga bara.. såå enkelt för dem ...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Ja men jag fick honom i morse! Jag ojade mig och sa att jag nog inte är gravid och då sa han "nä för du mår illa och är jättetrött och har svårt att äta för ingenting menar du" (ironiskt). Ha! Då vet han ju hur jag mår även fast han ibland är jättedålig på att låtsas om det (han försöker fortfarande ge mig dåligt samvete när jag är trött och vill lägga mig kl 21).

• after eight

Min man sa till barnsköterskan på BB när vi skulle åka hem: "Vi ses nästa år!" Fat chance, muttrade jag!

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MagdaA

jag mår illa! Mått bra hela dan, men nu efter att jag ätit kom det smygande...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Dulia

Jag gjorde VUL i v. 12 tror jag och då var det en "riktig" liten bebis som låg därinne (den är ju riktigt hela tiden men då såg den ut som en riktig bebis ). Skillnaden mot UL i v. 18 var endast storleken

Denna vecka är den stressigaste veckan i månaden för oss. Alla socialbidrag ska betalas ut och kommer man in på vår avdelning sitter alla och knapprar frenetiskt på sina tangentbord. Ni kan förstå vilket ramaskri det varit idag när vårt system har kraschat Jag tycker det är jätteroligt!! Undrar om humorn förändras när man är gravid?

• MagdaA

å va spännande! nästa ul jag ska göra är jag 13 fulla, hoppas man ser bra då!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

ae: Ha ha ha! Han kan ju åka dit och hälsa på om han vill dit så ofta!

Dulia: Det är bra, mer elak humor åt folket! Jag brukar också skratta när tanterna på jobbet har panik åt allt möjligt och omöjligt.

• hemligaärtan

ae: Vad obehagligt det där med lägenheten ändå. I förra veckan blev jag kontaktad av min mans syssling här på FL. Vi har aldrig träffats o ändå lyckades hon hitta mig här på FL o förstås att det var jag! Bl a därför reggade jag ett nytt nick när jag plussade.

Svar på tråden Pladdertråden!