• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Nä, här blir de nog inga bilder i kväll, känner mig inte upplagd för att posera. mår skit.

Nygift och gravid!
  • Hannnas

Magda... men duuu *krama* förstår att du mår illa när du steker köttfärs.. *huga* har du provat med salladstrixet än???

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Magda förresten.... kan du inte oxå få Lergigan om du mår så illa?? Jag skulle inte stå ut en dag till med det illamåendet... man är ju totalt sängliggande ju

• MagdaA

Hanna: just nu är det inte illamåendet som är det jobbiga, detstår jag ut med.

Nygift och gravid!
  • Hannnas

Magda... meeeen du mår inte dåligt över... dig? näää det får du bara inte... vad är det?

• MagdaA

Hanna: alla tankar bara. hatar nätterna, kan inte sova! bara ligger å grubblar. orolig över hur allt ska gå, rädd att inte få fortsätta vara sjukskriven, pallar inte att jobba nu, vill inte! Sen så mycket minnen från när jag väntade Ebba *saknar* Gråter Då jag knappt kan sova på nätterna så är jag helt slut på dagarna å somnar i soffan framför tvn. Sitter här å bölar nu. Fattar inte hur jag ska orka 30 veckor till!!!

Nygift och gravid!
  • Cia o krabaten

Men ska du inte testa alvedon då?
    Ingen fara för räkan ju!
    Och om du är SÅ sänkt av förkylningen så...

Hannah: Myyysig mage

• MagdaA

Cia: är nog inte förkylningen, såhär var det innan.

Nygift och gravid!
  • Hannnas

Magda... förstår dina grubblerier o din oro på ett sätt... kan aldrig sätta mig in i ett sen t mf o hoppas jag aldrig behöver förstå fullt ut heller... Det enda du med säkerhet den här gången kan lita på är ju att du kommer följas upp väldigt noggrannt, de kommer leta efter saker som inte finns så noga kommer de vara de kommer inte att missa något och den här gången så har du både statistik och en ängel på din sida.

Ang sjukskrivningen... vem säger att den inte kommer förlängas? Om/när du berättar detta för din läkare så kommer det säkert inte vara något problem alls... det är ju dessutom ett tungt arbete du har vilket är en väldigt klar ursäkt för att du inte bör jobba med tanke på vad du gått igenom och vad som väntar framöver med ev cerklage o allt... Det Kommer att lösa sig på ett el annat sätt!! Försööök så gott du kan att ta dag för dag innan du grubblar sönder en framtid som du inte vet något om... det är inte bra för din räka och det är ju det viktigaste just nu, visst?

Det kommer att ordna sig, det är jag säker på...

Cia... tackelitack det känns lite pinsamt bara att magen syns så tydligt så tidigt... svårtatt dölja o ja... känns tokigt även om det "bara" är tarmar...

• Cia o krabaten

Men gumman, vad är det då?
    Gravsymptom eller mår du risigt av att du oroar dig?
    Förstår ju det iom Ebba, men ändå.

Svar på tråden Pladdertråden!