• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Håller oxå på den principen att det man är sugen på är det man behöver... sen ska man väl kanske aldrig överdriva åt något håll... man behöver ju inte äta pizza till frukost/middag/kväll såå...

Lurkis... åhh rostat bröd har jag faktiskt varit riktigt sugen på det sista men vi har ingen brödrosr ju Fundersam Hur är det med illamåendet??

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Hanna: Det går upp och ner, men jag har kunnat äta bättre sen jag kom på min rostbröd/oboy-diet och då har jag mått lite bättre. Igår åt jag också två cheeseburgare och lite pommes. Jag har alltid kunnat äta på mcdonalds hur illa jag än mått annars!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

lurkis... skönt att du har en plan iaf... jag har ju löst mitt med piller o mat varannan timma o mat direkt efter uppgång ur sängen...

Har faktiskt blivit av med den underbara förstoppningen med

Oboy har jag oxå tänkt tanken på.. ska genast handla efter jobbet idag Räcka ut tungan

• Hannnas

3v o 3dgr kvar av helvetiska väntan till v 12+0... *suck* iof ska jag ju göra vul innan o jag hoppas såå att den lill lever o växer som den ska då för DÅ ska jag fira

• lurksmulan

Och jag har två veckor idag! Går in i v. 11 idag.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Cia o krabaten

Gomorron tjejer.

Lättja:
    Jag undrar hur det är med dina katter.
    Jag har ju hört att katter gillar gravida, men jag har alltid varit kattmänniska så förra gången märkte jag ingen skillnad på mina föräldrars 2 katter.
    Denna gång har jag ju 2 egna också och JISSES vad tokiga de är i mig!!!!
    Jag får inte gå en meter ifred!!
    Kommer tom in i sovrummet på kvällen och ska ligga PÅ mig så nära ansiktet som möjligt och gärna pussass i ansiktet...
    Jag håller på att bli tokig på att knappt ens kunna gå hemma i huset utan att ha katterna runt benen!

• Cia o krabaten

Förresten, någon som vill byta?
    Jag har en dunder-bajsblöja att byta! Är ni sugna?!?!?! *URK!*

• MrsMurphy

Cia: Tyvärr har jag kruxet att mina är så på heltid... Fundersam Så skulle dom vara värre så skulle det bli ännu mer luftfärder. När dom kliver på mina tuttar på nätterna så får dom en luftfärd på minst 3 meter... Generad Ena är lite förståndshandikappad så hon är så mammig så man kan bli tokig ibland. Alltid är det nån av dom som sover på min axel så dom kan gosa in huvudet i nacken på mig på nätterna.

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Cia o krabaten

Lättja: Hihi, ja mina är gosiga annars, men nu är det störtlöjligt!

Svar på tråden Pladdertråden!