• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Nu är det Lynley

Räkna nu kor inatt magda så hoppas jag att du sover gott

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

va söta ni är tjejer. orkar inte sitta mer här nu. ska krypa ner under filten. puss

Nygift och gravid!
  • MrsMurphy

Det kommer magbilder, det kommer! Men jag har ju inget pyre än! Är ju bara hysteriskt svullna tarmar! Nu sörjer jag att jag inte tog nån bild innan allt drog igång så ni skulle ha sett skillnaden för nu ser jag bara otroligt fet ut!

• Hannnas

Lättja.. haha men ändå det är KUL jag önskar oxå att jag hade en jämförelsebild innan svullnaden började men men... har iof en gammal från v5 från en av vår graviditeterna

• MrsMurphy

Ni kommer ihåg att jag shoppade byxor förra veckan som jag skulle "växa" i? Allvarligt!! Jag kommer nätt och jämt i dom!! Skrikandes Det måste vara luftballongsvarning på mig! Men det går väl ner om ett par veckor igen hoppas jag...

• Hannnas

Lättja *asg*... den där "gasmagen" känns igen du kan faktisk få bort en del med kosten... jag har ju själv det problemet... nu använder jag uteslutande leggings och klänningar o så har jag ju fastnat i grönsaksträsket o äter mkt jättegrovt bröd o försöker dricka lite extra... det har hjälpt lite iaf

• MrsMurphy

Fast kruxet är att jag inte är sugen på nåt... Fundersam Lite halvsvårt att få i mig nåt så nu blir det mest youghurt och frukter.

Förutom idag då jag och jazzy ska på pizza hut och frossa!! Magen lääääär ju bli bättre...

*visslar falskt*

• Hannnas

Lättja... haha ja efter pizzafrossan lär ju det bli rejääl gasbildning hihi

Du får mer el mindre tvinga i dig mat... gurka är jättebra att börja med när man inte är sugen el mår illa har jag kommit på (för mig iof)... o skalad ska den vara såklart

• lurksmulan

Själv lever jag uteslutande på rostat bröd, oboy och frukt just nu. Det kan inte vara så hälsosamt?!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MrsMurphy

Lurkan: Det bm sa till mig sist är att man skulle äta det man var sugen på. Kvittar om det bara är polkagrisar för så mycket näring behövs inte i kroppen nu... Huvudsaken man mår bra!

Svar på tråden Pladdertråden!