• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Cia... ihh en vecka kvar då m a o hur känner du dig, hur mår du? Symptom o vilken vecka är du i nu?

hihi 100 frågor

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna:åååååååååå!!!!! VILL HA!!!! Är det en speldosa? Vad kostade den??

Nygift och gravid!
  • Hannnas

Den kostar 199 o har tydligen kostat 249 innan...  står så här på sidan:

Noukie´s

Lola Musical
    Lola Speldosa en gjord i mjukaste plyschmaterial och spelar en fin och lugnande musik för din baby. Speldosan går att hänga upp och ingår i serien Paco & Lola. Storlek: ca 17,5 cm.

Nu måste jag kila tyvärr puss
    .?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • numberone

sorry att jag kikar in med mitt gröna nylle men jag måste bara berätta... är totalt galen i Ior och min kompis brukar skratta åt mig och säga stackars barn om den avskyr IOR när jag sparar alla jag har i en låda till vår blivande bebis... (har bla. två skallror och en som pling plongar när man rör den som skall hänga i vagnen eller över skötbordet)

2007 SKA bli vårt år!!
  • MagdaA

Hanna: är jag besvärlig om jag ber dig skicka en sån? maken kommer bli GALEN på mig, men han behöver inte veta... hihi!

Nygift och gravid!
  • Cia o krabaten

Hannah: Jag är i v6 nu. Så om jag har tur så ser de ngt om en vecka
    Annars tycker jag att symptomen varierar. Inget solklart ännu.

• Emi79

Hej nu har jag hittat hit...

Kul att flera är gravida nu, känner igen alla era oroskänslor. De kommer och går fortfarande, och nu är jag i vecka 17. Har Ul om två veckor, så jag tror att jag är orolig för det. Men magen växer ju och folk frågar ifall jag är gravid, så då måste det ju vara bra därinne, försöker intala mig själv i alla fall. Man blir galen om man fastnar i oron!! Försök tänka positivt, inget blir bättre av att man bara väntar mf... (lätt att säga) ni är gravida, glöm inte det!!

Gjorde vul i v10+0, och då sparkade och sprattlade mini med armar och ben och hjärtat pickade på. Jätteskönt att se, släppte mycket oro då! Ville göra vul innan inskrivningen eftersom jag sist hann gå på inskrivningen och sen fick mf några dagar senare.

Ni ska se att det går bra för oss!! HÅller tummarna. Tittar in lite då och då!! massa kramar

Svar på tråden Pladdertråden!