• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Cia: jodå, maten var god! blev mätt å belåten å efteråt va illamåendet borta, för första gången idag! Men nu är det tillbaka, men, 30 minn utan illamående är väl inte illa?!

Nygift och gravid!
  • Cia o krabaten

Magda: Skönt med BM besök snart.
    Då kasnek du också kan få Lergigan. Annars finns det väl något receptfritt på apoteket mot åksjuka som sägs hjälpa? Om du nu vill ta piller vill säga...

För mig har det tidigare funkat att äta lite, men ofta och att laga till så lite som möjligt. Döden att stå vid spisen ju!
    Och att ha en uppsjö av olika frukter och smörgåspålägg och sånt att välja bland, för man vet ju aldrig vad det är man kan tänka sig att äta just då!!

• MagdaA

Cia: japp, ska ju till bm i morgon. vill helst inte äta piller. men måste jag börja jobba, vilket jag INTE vill, så måste jag göra nått åt illamåendet.

Nygift och gravid!
  • Hannnas

Magda... hoppas du slipper jobbet... då går det ju att leva (eller det kan ju diskuteras iof) med illamåendet... annars rekommenderar jag verkligen Lergigan... har räddat mitt liv för tillfället....

Cia... härligt med en så förstående BM jag tror att du kommer att få se nåt jag

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • after eight

I dag har det ju hänt lite i tråden, tjejer! Kul att läsa.

Kan någon vara så vänlig att skicka över en dos illamående, ömma bröst och känslighet för lukter, tack! Adressen är Göteborg! Jag blir mer och mer orolig, har fortfarande bara minimalt med molvärk och brösten är fortfarande lika slappa och tomma som de blev så fort jag slutade amma. Hemlis

Nu vill jag ha grav.symptom! På direkten, NU! Magda, skicka över lite kräkkänslor.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

AE... om det går bra skickar jag... vägen borås-gbg är kort ... ett paket kommer lastat med illamående, kräkor, gaser, doftkänslighet, ajaj utan BH och trötthet...

• after eight

Tack tack! *studsar upp och ner av förtjusning*

• MagdaA

ae: visserligen är det en bit mellan Övik å Gbg, men jag skickar så gärna allt jag har!

Nygift och gravid!
  • after eight

Tjejer, ni måste ha skickat en del, för jag har varit vaken hela natten av att det har molat nåt hejdlöst. Hur mycket kan det egentligen mola utan att det är något fel? Det har känts som ordentlig mensvärk, men det har inte kommit något blod. Jag trodde att det var mf på gång. Sedan har jag börjat få mycket flytningar också. JAg har ju varit nästan helt  torr fram tills nu.

• Hannnas

ae... det kan mola rätt rejät utan att det är något fara... det är ju livmodern som växer och tarmar som omplaceras och ligamenten som ger livmodern en ny plats i bukhålan... ddt känns när ligamenten sträcks

morron förresten

Svar på tråden Pladdertråden!