• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • after eight

Usch, jag fryyyyser som en blå och nu har även tröttheten börjat komma. Jag tror att jag fattade tidigare förra gången att jag var gravid. Nu känner jag inga symptom och därför tar jag för givet att nånting är fel. Ledsen

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MrsMurphy

ae: Det ä'r ju så olika varje gång... För fasiken, det borde finnas en mall att så här SKA det vara!! Är det inte så här så är det åt helvete och har du detta så är det till 100% garanterat jättebra!

• Cia o krabaten

L'ttja:
    Och om man avviker en millimeter från mallen då?
    Då blir man ju GALEN!!!

Jag fryser också!
    Minns mest värmeböljorna från tidigare!

• MrsMurphy

Men typ att har man ömma bröst ELLER illamående eller nåt så är det fullt tillräckligt. Då mår pyret askalas!

• Cia o krabaten

Alltså skicka ner mf-risken i 3% istället för 30%?
    Det godtar jag!!!!
  • lurksmulan

ae: Jag mår helt annorlunda den här gången. Förra gången var jag helt sänkt, spydde som en galning till vecka 20 och gick ner 8 kg. Nu har jag bara mått lite halvilla (förutom nu över helgen) och jag har kunnat hålla det under kontroll med att äta hela tiden.
    Så det är verkligen inte samma sak från gång till gång, även om vissa saker kanske återkommer.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MrsMurphy

Cia: Du och jag ligger rätt lika va? Jag är på 6 +6 på uträknaren vid artiklar fakta. Den på ens egna sida verkar ju för sjutton inte kunna räkna.

Men iaf, har du mycket mensvärk fortfarande?

• MagdaA

lurkan: vi har pratat mag-bilder idag...har du några på G?

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Hanna: aha! nu fattar jag! du hittade speldosan på sidan, inte i butiken där du köpte tofflorna...lite trög idag, skyller på att jag inte sovit nått!

Nygift och gravid!
Svar på tråden Pladdertråden!