• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • after eight

Ok, hoppas att det inte är nån fara. Men det ilade ända ner i ena benet. Ledsen Men nu känner jag mig ok igen. Och ådrorna har börjat komma fram på bröstkorgen. De förskräckliga kommer jag ju ihåg. Skrattande

Morrn på dig också! Och grattis på namnsdagen! Hur mår du i dag?

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MagdaA

morrn tjejer! här har ni en tröttis som varit vaken mer eller mindre hela natten. först kunde jag inte somna pga tankar som snurrade, mest bilder från sjukhuset, när Ebba föddes, inte kul! Sen vaknade jag av att hunden ville ha vatten, va upp på toa, rosa flytning! Förvånad kunde inte somna pga oron! somnade tillslut, vaknade pga attt jag var kissnödig IGEN, upp på toa, inget blod! sen kunde jag inte somna pga rejäl molvärk å kittel ner i benen, inge kul alls. *suck* när ska man få sova skönt igen?

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Nån här som vet när man kan börja höra hjärtljuden?

Nygift och gravid!
  • MrsMurphy

Morrn morrn! Inatt vaknade jag av en brutal mensvärk. Blev livrädd och det var verkligen med hjärtat i halsgropen jag gick på toa i morse men inget blod. Blir tokig av detta!! Skrikandes

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Hannnas

Magda.. med rätt utrustning går de höra redan nu men inte hos en vanlig BM... där kan det variera lite allt från v12 (ovanligt) o sen runt första UL:et

Rosa flytningar låter ju inte kul alls... men är det inte nu som du eg skulle haft mens??

Lättja... gaahhh Skrikandes ska de där känslorna aldrig få försvinna... störigt!! Hur är det med illamåendet?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Just ja magda... du ska ju på inskrivning idag Kul!! Själv har jag ju inte ens bokat tid än ringer efter mitt vul i v12... tror ni BM kommer bli glad

• MagdaA

Hanna: nä, egentligen inte tid fär mens, men det är 3 veckor sen jag började för blödningar, kanske kroppen tror de är 4...

Nygift och gravid!
  • Hannnas

Magda.. ja det är säkert ingen fara iaf... när ska du kolla vul/ul nästa gång?

• MagdaA

Hanna: vul den 10:e. ska till läkaren då iaf, så jag antar att det blir vul.

Nygift och gravid!
  • Hannnas

Spännande magda jag får ju vänta hela tre veckor på mitt vul ju *suck*

Svar på tråden Pladdertråden!