• MagdaA

Pladdertråden!

12+0 idag!!! Men jag mår ILLA!!!  Sovit oroligt i natt, drömt massor, bl a att jagbörjade blöda. Hoppas jag slipper det!

Dulia: får jag också se din dotter?!

Believer v24, Bf 17 maj (flicka enligt Marie och mig) Köns UL 26/1
    2007 v24, Bf 20 maj
    Dulia v22, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag trorflicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan v14, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-ul 5/3, köns-ul 4/4
    Magda v13, Bf 10 augusti (flicka tror vi båda, flicka enligt Marie)
    Hanna v12, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja v10, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v9, Bf 3 september (pojke enligt Marie)
    after eight v9, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v.6, BF 21 september
    Hemligaärtan v.6, BF 21 september

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Believer v24, Bf 17 maj (flicka enligt Marie och mig) Köns UL 26/1
    2007 v24, Bf 20 maj
    Dulia v22, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan v14, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-ul 5/3, köns-ul 4/4
    Magda v13, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
    Hanna v12, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja v10, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v9, Bf 3 september (pojke enligt Marie)
    after eight v9, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v.6, BF 21 september
    Hemligaärtan v.6, BF 21 september

• MagdaA

ILLA! Jag mår ILLA! *sjunger* Ska slappa ner mig i soffan nu. bläk! Vill må BRA! Det är ju helg (snart)

• MagdaA

BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!! Kräk-varning! Håller på att värma mat. måste äta NU!

• MagdaA

Hanna: tack sötis! har ätit lite, men blev inte så mycket bättre. fryser och är trött. ska nog ta en tupplur i soffan.

• MagdaA

blääääÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!! Varför ska illamåendet bli värre nu för! Skrikandes Det hade ju nästan gått över! *suck* Jag som hade planerat mysig fredags-middag å allt. Åt juiofs gå mat,men det är ju inte lika gott när man mår illa.

Ska på café i kväll me några kompisar. Får se om jag vill ha nått, en god smörgås kanske. Micke har pratat om semlor i flera dagar. Vi skulle ta en dusch innan middan, mådde jätteilla då eftersom jag inte ätit på ett tag. När han började prata om semlor höll jag på att kräkas, allvarligt, tur jag inte kräktes i duschen!

• MagdaA

Började må dåligt på bim-3, därför va jag nästan säker på jag var gravid innan jag testade. kände igen illamåendet från förra graviditeten. Sen blev det värre i vecka 6 ungefär, var jobbigt i 4-5 veckor, sen började det avta, nu har det blivit värre igen.

hur mår du Kickan?

• MagdaA

Kickan: förra grav mådde jag bara illa ibland, tror det började kring vecka 7-8 nån gång. gick över efter 4-5 veckor, så då var det inte alls farligt.

NEJ, nu ska vi åka. KRAM

• MagdaA

hej hej! tröööööt! Varit i stan å kollat på bilar. helt slut både i kroppen och huvudet. ska lägga mig och vila innan jag ska börja med middagen.

Nu magbild i galleriet. ska försöka ta typ varannan vecka nu framöver, lite ordning på det hela.

Svar på tråden Pladdertråden!