• MagdaA

Pladdertråden!

Believer: å va mysigt att veta vad det är för nått som sprattlar i magen! Hade ni tänkt nått innan på vad ni helst skulle vilja ha?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Believer: mysigt! Jag skulle vilja veta, men Micke är lite tveksam. Får se längre fram. Vill inte han så skippar vi det. Roligt med överraskning också.

• MagdaA

tänkte bara kika in en snabbis och änska er en trevlig helg. Ska åka in till stan nu. Är några kompisar som ska träffas å se film, äta lite gorra. Sköt om er! Hörs i morron!

Kände räkan idag!

KRAM KRAM

• MagdaA

Go morron allihopa! Idag blir det en tur till Ikea. Bestämda oss typ...NU! Förra söndan ville jag åka, men inte Micke. Sen har han haft lust hela den här veckan, men inte jag. Men, nu hade vi inga andra planer idag, så vi tar en tur neröver. Vill dessutom passa på nu, mendan jag fortfarande är nogorlunda gångbar, vet ju inte hur det blir framöver.

När jag väntade Ebba hade jag ett par mamma-jeans som jag LEVDE I! Dom var så sköna, älskade dom! Mjuka å mysiga. Trodde de var på tok för stora, men plockade fram dom nu å dom sitter ganska bra. Visst, inte lika tajt som då, men jag är ju 15 kg lättare nu, men dom funkar. GLAD!

• MagdaA

Lättja: förstår precis vad du menar. man känner sig mest bara fet. men det blir bättre. jag kör hellre med mamma byxor som går över magen..sööööönt, än tajta braller som klämmer åt.

• MagdaA

Hanna: nä, inget speciellt egentligen. Kika lite. Brukar ju kunna bli endel endå. Dessutom vet vi ju inte hur det blir framöver, va läkaren säger på fredag osv. Passa på medan jag orkar och inte har allt för int i fogarna.

• MagdaA

hej hej. nu är vi hemma igen. blä!!! mår så illa idag! Var inte alls roligt att gå på ikea då, å ännu mindre roligt att åka bil 18 mil enkel väg. har ätit lite middag och nu ska vi bara slappa heeeela kvällen!

• MagdaA

no: nä, mår inge bättre. mår ILLA! Å fick ont i fogarna av att gå så mycket på ikea. Nästa gång vi ska dit har Micke lovat att skjutsa mig i rullstol! Finns att låna där! Skulle inte ha nått speciellt egentligen. Men det blev typ 400:- endå... Sen skulle Micke ha nå grejjer från Biltema...

• MagdaA

No: återstår att se om han verkligen kommer att göra det.

JUSTer: Jobbigt, lite sån illamåendekänsla har jag också. inte roligt alls.

Tar tid för mig att skriva. Försöker lära mig at använda vänster pek-finger igen. Det är svårt då jag inte använt det sen innan jul!

Svar på tråden Pladdertråden!