Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Hanna: Plutteguttelulllull!

No: Förstår mig inte på kameran och killen vägrar utmana ödet innan v12...

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Lurkan: Det behövs inte! Men sparka mig i arslet imorgon på morgonen så jag ringer och bokar tid till a´tt börja med!

Men erkänner att jag är fullständigt livrädd... Generad

• MrsMurphy

Vet inte vad det är med mig idag... Dötrött och förvandlats till psykopat. Jag känner på fullaste allvar för att slå ner otrevliga kunder. Jag är helt förbannad och ser rött hela tiden. Suck!!

• MrsMurphy

Jag har gått från b till c redan... Min mormor hade a i sin ungdom och efter 4 barn hade hon dd...

• MrsMurphy

Jag fick jätteont igår av mina byxor så jag kilade ut och köpte ett par diskreta mammisar... Generad Jag tror att jag svullnat upp så mycket för att det inte var så länge sen egentligen som jag var gravid. Jag blev ju snabbare stor nu än förra gången. I v7 var ju jag som jag var i v9 sist.

Men dom är helt värdelösa! I provhytten satt dom finfint men efter ett par timmars jobb ramlade dom typ ner till knävecken. Det är ingen stuns i dom. Skit också! Jag har jättepanik med braller nu för ingenting här i garderoben funkar och det var ju bara 5 veckor sen som jag köpte förstora byxor som jag skulle "växa" i. Och dom finns det ingen chans att jag får igen knappen på nu. Jag ser ju för fan ut som en tunna! Skrikandes Jag blir galen!

Men jag ställde mig just på vågen och jag har gått upp en del i vikt också! Skrikandes Men jag har ju inte kunnat käka på 6 v!!!!! Hur fan kan det komma sig? Jag har ju livnärt mig på frukt ju!!

• MrsMurphy

Morrn morrn!

Är jag den enda som inte vill veta könet här?? Skrattande Ska ju vara lite spännande juh...

Magda: Jag blir tokig med detta med byxor. Ok att man inte har nån vettig bebbemage men magen är ju för stor för vanliga jeans för mig nu. Svullen falukorv! Skrikandes Bara v10 och det är helt kört bland alla brallorna nu. Suck!

• MrsMurphy

Magda: Jag fick tokont i magen av mina vanliga jeans när jag satt i kassan så jag blev lite smårädd. Kanske inte smartaste draget att åla på sig en för liten modell a la fjortis... Till historien är dock att dom brallerna köpte jag för 5 v sen för att "växa" i. Skitbyxor! Eller är det skitkropp?? Fundersam

• MrsMurphy

Träffade min kära svärmor igår som är en gammal bm... Hon tyckte att det var så lustigt att jag var lika gråblek och rund i ansiktet som den andra broderns flickvän när hon var gravid... *mutter* Samt att det är så naturligt att bli en tunna för man samlar på sig så mycket vatten...

• MrsMurphy

Gnööööööööööööööööööl!! Vill att tiden ska gå nuuuuuuu!! Skrikandes

Svar på tråden Pladdertråden!