Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Hur i helbvete kan det vara fysiskt möjligt att gå upp 6 kilo på 6 veckor av att käka frukt??????? Skrikandes

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Svärmor sa att man binder vatten men detta är ju löjligt! Jag har ju inte klarat av att äta nåt!! Uppenbarligen verkar clementiner fastna också på kroppen... *arg*

• MrsMurphy

Ännu en anledning att vara dönervös till inskrivningen. Har hört att dom skäller på en rätt mycket när man har för många kilon...

• MrsMurphy

Hanna: Har bara spytt 3 gånger denna gång men har ju mått helskumt så jag har inte fått i mig så mycket...

• MrsMurphy

Hanna: *blänger* Du kommer ju vara en sån där gravid med pluttemage och jag kommer vagga runt som en elefant!

• MrsMurphy

Sitter också i en telefonkö sen 10 minuter tillbaka. Har tagit mig i kragen och försöker beställa tid till vul nu!

• MrsMurphy
    Kickan 84 skrev 2007-01-29 08:27:27 följande:
    Lättja: Här är det inte ens telekö, utan tutar upptaget och så får man ringa igen och igen! SKITJOBBIGT! Stanna där du är! ♥
      Inget tålamod till sånt!!
  • MrsMurphy

Fast tvillingar är väl härligt att få? Då har man ju 2 av tre avverkade! Men så länge det inte är mer än två vill säga men det sker ju ytterst sällan misstämker jag.

• MrsMurphy

Suck! Fortfarande i kö och jag måste ju dra till jobbet snart! Skrikandes

Svar på tråden Pladdertråden!