Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

29 minuter i kö nu... F ör h*****e!!!!!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

det är fortfarande kö men vi jobbar på så att du snart ska komma fram...

• MrsMurphy

Fast om jag inte kommit fram före 55 så lägger jag på! Hinner inte sitta här!

• MrsMurphy

Suttit 40 minuter i kö men nu var jag tvungen att lägga på... Det är nånting här i världen som inte vill att jag ska på vul!! Skrikandes Nu kommer jag bli skitgrinig idag ju!! Dålig start!

• MrsMurphy

Dängde iväg ett mail och hoppas att dom ringer. Kan inte sitta på jobbet och ringa sånt här. Bara chefen som vet att jag är på tjocken.

• MrsMurphy

Så läste jag nu i mammapraktikan att det är i denna vecka som de flesta börjar känna sig gravida. Och det är denna vecka som jag inte kännt av ett skvatt förutom att jag känner mig fet som en kossa så nu är man nervös igen. Suck!

Nu skiter jag i detta och förtränger detta fram till inskrivningen. Jag blir ju konstant hysterisk!!

Nu ska jag till jobbet! Ha det gött tjejer!

• MrsMurphy

Magda: När jag var 18 hade jag flyttat hemifrån för två år sen, jobbat i 2 år, dragit till stockholm med 2 väskor på rymmen och jag kan säga att mina pojkäventyr inte var helt oskyldiga...

• MrsMurphy

Jag ska äta pizza hut idag på lunchen! Skrattande Tror faktiskt att det kommer funka för jag mår hyggligt nu!

• MrsMurphy

JUSTer: Generad Jisses, jag bävar jag! Inskrivning nästa vecka så här dricks det vatten och hoppas på att vattnet jag binder upp ger vika!

I afton blir det bilder iaf! Men jag ser bara jättetjock ut!

• MrsMurphy

Nu mätte jag mig... 7 cm till runt midjan och då är det ändå nertill som det exploderat mest. För sjutton! Jag är i v10?? Hur ska detta sluta?? Jag börjar misstänka tvillingar nu ja!

Svar på tråden Pladdertråden!