• MHoof

Pladdertråden!

Magda: Ja magen har vuxit en del på dig...KUL!

SJ känner jag mig sprängfärdig. Igår började det med att jag hade svårt att andas hela dagen. Och så känns det hela tiden som att nånting är i vägen vid revbenen på mig. Obehagligt!

• MHoof

hej hej!

Shit va tungt det är att andas...syrebrist!!!
    Känns som ett stort fett elefantarsle som sitter på bröstkorgen.

• MHoof

Hej hej!

Thezz: Inte vara orolig, det kommer gå såååå bra så Och ja gtror heller inte att vul kan orsaka mf. Som sagt, då skulle ju sex oxå det.

Här snöar det för fulla muggar. Pisstrist!
    Har jobbat idag på fm och har svinont i ryggen nu Ska jobba igen imorrn.

• MHoof

Hanna: Ge hit lite vår å slask. Men såg att det skulle bli kallare neråt imorrn eller va det var. *hehe* Så du kanske får lite snö ändå. Sj vill jag bara bli av med skiten!

• MHoof

Hur många av er är förlovade/gifta? *undrar bara nyfiken i en strut som man är*

• MHoof

Magda: Jag tycker hela paketet där nere är annorlunda. Svullet och nertryckt på nåt vis. *hehe* Ursäkta mitt ofina språk men själva hålet har tom blivit kortare. *haha*

Jame grattis på 3 månaders dagen då Mysigt att vara gift.
    Jag är väl den enda här som varken är förlovad eller gift. Har iaf hittat ringen jag vill ha om vi nu nån gång kommer förlova oss. *S* En bra början.

• MHoof

snart: Åh va skönt att få komma dit då. Va kommer hända där då?

• MHoof

Magda: Ok, nä jag vet faktiskt inte. Känns det som det trycks ut nåt eller bara ett tryck? Hör med bm om du tycker det är obehagligt.

• MHoof

snart: Ok, hoppas ni kommer få den behandling ni vill så fort som möjligt då...*håller tummar*

Svar på tråden Pladdertråden!