• MHoof

Pladdertråden!

Jazzy: Va kul att få se den lilla då Tyckte gubben att det var sååå jobbigt? Usch, stackarn.
    Vecka 32 BF 17 maj
  • MHoof
    bobo: Jag håller tummarna för dig att det inte är nåt annat än svällda mjölkkörtlar eller liknande...
    ♥Vecka 32 BF 17 maj♥
  • MHoof

Hoppas min kommer lite tidigare oxå...vid v 38 eller så. Så slipper man gå å längta så mycket mer
    Men enligt Marie så kommer hon runt en vecka sent

♥Vecka 32 BF 17 maj♥
  • MHoof
    Hanna: Loreal visste jag inte ens att dom hade en...*hehe*
    ♥Vecka 32 BF 17 maj♥
  • MHoof

Jag och Tony hade ju en s.k blind date på krogen...pratade 2 min på krogen, sen hem till honom och jag sov över och sen dess var det vi bara Inga krusiduller *S*

♥Vecka 32 BF 17 maj♥
  • MHoof
    Jazzy: Var ju tvungen att ladda hem den där låten när du skrev It started with a kiss, den är ju urbra

Hanna: Ja kolla upp va den lotionen heter så kan jag testa den när min Nivea är slut
    ♥Vecka 32 BF 17 maj♥
  • MHoof
    Lurk: Jag flyttade 40 mil för mitt X jag...tur var väl det, annars hade jag nog inte haft bebis i magen och träffat världens bästa
    ♥Vecka 32 BF 17 maj♥
  • MHoof
    Hanna: Ahaaa Jo den reklamen såg jag med henne nu häromdagen...
    ♥Vecka 32 BF 17 maj♥
  • MHoof
    Hanna: Nä det är sant...jag gillar Natusan men lukten är inte sådär fräsch på nåt vis. Nivea verkar bra den med så ska köra slut på den först...
    ♥Vecka 32 BF 17 maj♥
  • MHoof
    Hanna: Det blir en såndär sollukt efteråt tycker jag...som om man legat å solat. *hehe*

Cia: Jag tycker ALLA verkar vara förlovad eller gifta...alla utom jag
    ♥Vecka 32 BF 17 maj♥
  • MHoof
    Angiee: Skönt att du får komma in och kolla
    ♥Vecka 32 BF 17 maj♥
  • MHoof

Här börjar det spricka upp på himlen ser jag
    Och inte lägger sig snön som kommit från å till sen igårmorse heller. *glad*

Hanna: Va kul att ni ska ses Jag ska till Ullared i höst kanske...*S* Det är väl inte så långt från Borås va?

Åh nu kommer han äntligen hem...nu får han underhålla mig ett tag

♥Vecka 32 BF 17 maj♥
Svar på tråden Pladdertråden!