• MHoof

Pladdertråden!

lurk: Tråkigt att ni inte fick vara där ni skulle Då är det ju som ingen mening tycker man.
    Jag är inte ett dugg sugen på att gå på föräldrautbildningen. Den börjar 5 mars...bläää. Ska ju till bm på tis å funderar på att säga att vi inte vill. Känns nog med aurora bm och min egna bm tycker jag. Vill inte sitta där å glo på förlossningsfilm med en massa andra och känna paniken välla upp...

• MHoof

Magda: Åh låter som en underbar kvinna Jag tycker oxå det lät bra att domträffas...

Cia: Jag är så rädd inför förlossningen så jag får panik typ...får panik och ångest av att se förlossningar på TV och jag vill inget hellre än att slippa föda egentligen men ja, nu finns det ju som ingen återvändo direkt

• MHoof

Cia: Meh, va värdelöst!
    Jst så känner jag med, det som sägs där vet man ju redan. Har hört att det är så iaf. Och andas, det får jag väl lära mig där då...*hehe*

Nu ska jag till skolan1

• MHoof

cia: Ahaa, du har blivit snittad? Om man nu vill bli det, får man välja om man vill vara vaken eller sövd då?

lurk: Har hört av många att föräldrautbildningen inte är så mycket att hänga i julgran. Det som sägs vet man redan och jag tyckte jag fick ett rätt ingående samtal om bedövning och sådär igår så känns lite som kaka på kaka om man ska gå ändå. Nä, vi får prata om det jag å sambon och säga till bm att i hoppar över det!

*hehe* Fick nå ryck idag och stack in på Studio 22 här i stan och klippte av mig luggen Så nu har jag lugg! Känns lite roligare

• MHoof

Magda: Min rygg kliar som bara den den oxå...blev så när jag vart gravid...magen oxå då å då...

Hanna: Bild på vad? Luggen? *hehe*

• MHoof

Hanna: Herregud vad tror du? *haha* Tror du jag fastnar så himla lätt på bild? Njae...får se om jag ber sambon ta nån bild senare ikväll eller så. *fniss* Är så töntig!

• MHoof

Hanna: ja men spontana kort är fan dåliga dom med...enda bilderna jag är bra på är dom från Thailand...*haha*

• MHoof

Jo ny magbild finns att beskåda i mitt galleri oxå Från igår!

• MHoof

Ville bara springa in och berätta att jag ska på Melodifestivalen ikväll!

• MHoof

Hanna. NU har jag lagt upp bild på min lugg med...pressbild alltså. *hehe*

Svar på tråden Pladdertråden!