• MHoof

Pladdertråden!

Magda: Ok...men känns det bättre nu då? *hoppas*

• MHoof

Gomorron!

Jobbigt att vakna och drömma sådär Lättja Men det går över snart. Sen vaknar du av att du måste springa på toa X antal ggr varje natt istället. Bläää...

Idag går man in i vecka 27! *wihooo* Lär ju ändra vecka i listan vart den nu är...*letar*

• MHoof

?:*¨¨*:?. Här ska födas bebisar .?:*¨¨*:?.

Believer v.27, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.25, Bf 20 maj
    Dulia v.24, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan v.16, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda v.14, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
    Hanna v.14, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja v.12, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.11, Bf 3 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v.8, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.7, BF 21 september
    Thezzizen v.7, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
    missK v.5, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)

• MHoof

Läste just att Anna Nicole Smith är död...läskigt!

juster: Spännande

• MHoof

Jo så stod det i tidningen med att hon dött av sina egna spyor och att dom inte visste om det var en blandning av narkotika och lugnande tabeletter.

• MHoof

Morron!

Vaknade 4 inatt och gick på toa. Sen hade jag lite svårt att somna om. Plötsligt hörde jag ett barn som skrek, ute, lite längre bort. Först var det som gallskrik och sen blev det mer ett jämmer, typ som att den ropade på nån några ggr innan det försvann. Läääskigt! Väckte sambon och han gick upp å kollae ute men såg inget. Undrar var det va?

• MHoof

angie: Jag kan få värsta sd när jag lär göra nr 2 nu för tiden. Nästan så jag svimmar osså blir jag alldeles kallsvettig.
    Men jag hade lite som du i början men det släppte efter ett tag. Är nog ingen fara!

• MHoof

Morron!

Allt bra?
    Här är det sådär...
    Känns konstigt i magen, i magsäcksmagen alltså. Nästan lite som magkatarr eller så, och så mår jag lite illa. Ska iväg å jobba men det känns inget vidare när jag inte mår riktigt 100. Men jag jobbar bara till 12 idag.
    Hea helgen har vart skit typ. Har börjat böla för ingenting. Hela lördagskvällen låg jag i sängen och läste och grina om vartannt åt ingenting. *suck* Och kände lika igår. Jävla hormoner som ska börja göra sig påminda NU??!!!

• MHoof

Hej!

Fasen, ni skriver så mycket så jag orkar inte läsa igenom det.
    Ser iaf att ni drömt inatt en del av er och att nån hade ont och att nån inte kan sova osv. Hoppas ni mår bättre nu?

Jag e trött efte ratt ha jobbat idag- Gick ju upp 4:45 för att göra mig klar för jobbet.
    Funderar på att gå å lägga mig en stund mene hungrig å va sugen på att käka ute idag. Ska ringa en kompis å fråga...*fniss*

• MHoof

*önskar tyst för mig sj att karlar kan få uppleva nån gång i tiden att vara gravid så dom fattar vad det här handlar om*

Svar på tråden Pladdertråden!