• MHoof

Pladdertråden!

Morron!

Hanna: Ni ska kolla kön va? *hihi*

Sj drömde jag att jag födde min bebis inatt. Hon var ute på 2 krystningar, och inget mer. Lätt som en plätt!
    Och så drömde jag att jag vann 1000 kr på en femmanlott och så att jag och darlingen hade makalöst sex.*hehe*
    Osså vaknar man och inget är sant

• MHoof

Hanna: Ok...åh va kul Jag visste att vi skulle få en flicka...kände det så starkt!

• MHoof

Hanna: Vi fick lite reaktioner när vi sa att vi skulle kolla. Många sa: Men varför det? Det skulle vi aldrig göra...osv.
    Nä men vi vill sa vi. Blev lite irriterad när folk skulle lägga sig i men dom ville veta allihopa ändå oxå sen.
    Samma sak med namnet vi valt, vi får raktioner både bra och dåliga..

• MHoof

Vo har typ bestämt att hon ska heta Izolde i förnman och Magdalena i andra namn. Svärmor säger att Izolde låter som Jag sålde...
    *hmmmm* Jaja, hon får väl tycka det då men hon kan väl hålla snattran dårå. Fast blir roligare att döpa henne till det när nån går emot

• MHoof

Magda: Ja det funkar väl kanske inte att en vet men inte den andra, då säger man väl hon eller han. Tråkigt att han inte vill

• MHoof

Min karl sa till nån jobbkompis som fråga om jag gått upp mycket i vikt, att jag gått upp typ 12 kg!!!!!!
    Vaffan säger du?! sa jag när han berätta det. Jag har ju bara gått upp ca 7 kg! HAJLÅ! *arg*

• MHoof

Lurk: Jo det stämmer...var det nån som ville veta? *nyfiken*

Hanna: Ja precis...hajlå ser jag SÅ tjock ut? *haha*

Svar på tråden Pladdertråden!