• MHoof

Pladdertråden!

Hanna: Min T är likadan som du säger att A är. Jag kan kommentera nå och han typ: Jaha...å rycker på axlarna. Hemskt med nån som ska kommentera en massa sånna saker som ditt X gjorde. Då mår man ju dåligt tillslut. Snacka om prestationsångest!

Dulia: Jag ska gå å kika

• MHoof

dulia: Ok nu vet jag...hoppas det inte är så allvarligt då. Och att du och bebis inte mår dåligt av det.

• MHoof

Ringde förlossningen och ska få komma in och kolla upp det där även fast det inte vart mer än igårkväll. Lika bra det då antar jag. Så ska åka om en stund. Känns lite nervös ändå tycker jag men det går bra, T ska ju med oxå så.

• MHoof

Hanna: Ja sådär mycket flytningar har jag aldrig haft förut iaf och inte samma konsistens heller. Det var som vatten och fick byta trosorna för det var alldeles blött och hade runnit lite och så.

• MHoof

Allt såg bra ut, det var inget vatten sa gynläkaren iaf så det var skönt. Men vi fick lyssna i 30 min hjärtat å fosterrörelser och båda höll på å somna till det ljudet. *hehe*
    Så allt är lugna puckar

• MHoof

NO: Vi har en Brio kombi Finns bild i galleriet om du inte sett. Den tycker jag är rejäl!

• MHoof

Jag vet oxå va Frasses är Det har dom i Östersund, home sweet home

• MHoof

Vecka 28 idag! GUD va fort denna vecka gått sen jag bytte till v 27...herre min je!!

?:*¨¨*:?. Här ska födas bebisar .?:*¨¨*:?.

Believer v.28, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.27, Bf 20 maj
    Dulia v.25, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka)
    lurkan v.17, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda v.15, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
    Hanna v.15, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja v.13, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.12, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v.9, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.8, BF 21 september
    Thezzizen v.8, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
    missK v.6, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
    Angiee v.6 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)

Svar på tråden Pladdertråden!