• MHoof

Pladdertråden!

Magda: Vi har knappt pratat med varann sen i lördags...

• MHoof

Magda: Vart så less på allt i lördags när jag hade jobbat klart. La mig halv 6 på kvällen och gick upp 8 morronen därpå.
    Känns som att hormonerna rasar i kroppen och jag blir irriterad för allt och han verkar typ inte bry sig så mycket om vissa saker....*suck*

• MHoof

Magda: Jo det gör det säkert men känner mig så envis nu. Kanske ska försöka släppa envisheten?

• MHoof

angie: Jag vart tillbakaflyttad en hel vecka på rutin UL. Så istället för 10 maj som bm sa blir det nu 17 maj.

• MHoof

Det beror väl lite på när ägget fäste oxå har jag hört. Ibland dröjer det längre för ägget att fästa och börja växa. Men ja, det är en enda stor vetenskap det dära.

• MHoof

Morron!

Ja va bra doku var igår kl 20:00. Måste man ju se fortsättningen. Jag missade den när den gick förra ggn men har sett en liknande film av Lennart Nilsson för en massa år sen. Den är ju oxå bra

Ska va på jobbet om 30 min så lär åka om en stund.
    Usch, bilen har stått ute inatt Men ingen frost på den iaf men så trist att sätta sig i en kall bil

• MHoof

Ser att Lättja vart på UL... KUL Skönt att allt är bra

Här är det iaf bättre idag än igår, Magda

Jo osså huset vi kollade på, ja nu låter det som att vi kan få köpa det ändå för det är ingen som är intresserad. Kontsigt att budet kan gå upp då ändå? Måste va mäklaren som sitter å trissar upp det sj. *arg* Men sambon ska rniga när han kommer hem och säga att vi ger 675 000 men inget mer. Så får se va som händer å fötter.

• MHoof

Magda: Ja visst var det nåt sånt va? Men inte spec kul om det är så tycker jag...man blir ju totallurad. 75 000 kan man ju rusta en massa för. Så nä, vi säger 675 000 å inte ett öre mer!
    Slö som en gris får man vara, spec när man är gravid Så slöa på

• MHoof

Morron!

Puss å kram på alla hjärtans dag!

Lättja: FINA bilder på bebisen JUH Du måste vara stolt *hihi*

• MHoof

Nu har jag äntligen lagt upp en ny magbild. Var ju 3 veckor sen sist. *hehe*

Svar på tråden Pladdertråden!