• MHoof

Pladdertråden!

Jaha där ser man Inte sett att denna tråd finns. *hehe*
    Snälla 2007 lurade hit mig *hihi*

Nyss kommit hem från jobbet, extrajobb. Skönt att få jobba lite innan bebis kommer

• MHoof

.?:*¨¨*:?. Här ska födas bebisar .?:*¨¨*:?.

2007 v23, Bf 20 maj
    Dulia v20, Bf 6 juni
    lurkan v12, bf 2 augusti (pojke enligt Marie)
    Magda v11, Bf 10 augusti (flicka tror vibåda, flicka enligt Marie)
    Hanna v11, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja v8, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v8 Bf 3 september
    after eight v7, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Believer v23, Bf 17 maj (flicka enligt Marie och mig, får snart veta )

• MHoof

Ah, hanna, fattade inte att man skulle lägga in efter datum. Hjärnan är inte riktigt på idag. *haha*

• MHoof

AE: Jag har heller inte haft några grav.symptom. Var väl att brösten gjorde ont i början men jag har inte mått illa eller haft några andra symptom. Inget trött heller. Konstigt. Jag trodde man skulle ligga över toanoch spy de första 3 månaderna...*hehe* Men jag är skitglad för att jag slapp

• MHoof

Morron alla glada

Kick, är du gravid??!!

Nån från Sthlm här inne??

• MHoof

Lurk: Ok Vi ska till Mama Mia på Karlavägen nästa fredag och få veta kön Hade vart kul å gå å köpa nåt till bebisen efteråt när vi vet vad det blir. Så jag undrar om du vet om det finns nån bra bebisbutik där i närheten? (tänk på att jag inte bo där och inte kan några gator...hehe)

• MHoof

2007: Ja det är skönt att vi är överrens om att ta reda på det. Det var vi innan den blev till oxå.
    Men som sagt, det är ju som en överraskning att inte veta oxå, när den väl kommer ut men jag ser ingen anledning till att inte ta reda på det

• MHoof

lurk: ojdå...jag brukar klänmma lite bar aför att se om det kommer nåt men nää...inget!

• MHoof

Thezz: Klart du ska skriva in där här

Svar på tråden Pladdertråden!