• MHoof

Pladdertråden!

Sj håller man på å städar lite å plockar ihop. Har rensat i badrummet i skåpet och i burkar. Har slängt en massa gamla billiga skitsmycken och en del hudkrämer som aldrig används och sånna saker. Vart en hel del lär jag säga. Skönt att få bort det. Tror jag ska slänga i en tvättmaskin med så man får bort lite tvätt. Sen ringa bm kl 15 och fråga om jag kan få nå utskrivet mot snoken eftersom täppan aldrig släpper!!!

• MHoof

Magda: Ja man känner sgi så nyttig efteråt. Osså blir det rent å snyggt! *gillar*

Nyss pratat med bm ang mitt magont när jag gör nr 2 på toa. Ibland får jag så ont så jag tror det satt igång men efteråt så slutar det. Hon visste heller inte vad det var men sa att om det fortsätter så ska jag ringa igen och få komma till nån läkare eller så. Osså frågade jag om nässpray så ska ringa HC nu och få nåt utskrivet.

• MHoof

På måndag ska jag få komma till läkare å få nå¨t annat utskrivet till näsan eftersom man inte ska använda nässpray så älnge. *hehe* men men, det har ja gskitit i eftersom jag knappt kunnat andas annars.

Magda: *asg* Jag tänkte jag med, undrar hur stora dom muffinsarna är.

Oohhh *glad* Vi ska åka å köpa medaljongen till mig snart! Han tyckte vi skulle åka båda eftersom han inte vet vilken jag vile ha. Men det gör inget...

Har precis proppat i mig 2 falukorvsmackor

• MHoof

Magda: Åh va mysigt! Hoppas ni får en trevlig utekväll

Skulle vara gott med ett glas rött ikväll till en go middag. Men rött får man glömma men middag kanske man kan göra nåt mys?

Lurk: Va gör du åt nästäppan?

• MHoof

Morron!

Idag fyller man 23 då *hehe* Närmar sig 30 med stormsteg. GUD vad jag längtar tills jag är 30!!

Får tårta å present senare idag...

• MHoof

Hanna: Tack Nä men 30 är en bra ålder tycker jag, det verkar så iaf. Och bar, du, jag hänger inte i nån. *haha*

Fråga: Kan man läcka fostervatten?

• MHoof

Hanna: Jag har ladrig vart nån krogråtta. Eller njae, jag var på krogen med en kompis innan jag träffade min sambo nu då, men det var 3 månader. *hehe*
    Igårkväll kom det nåt från nånstans från hönan, och jag vet ju inte var det var. Vart skiträdd att det var vattnet som börjat gå eller nåt.

Lättja: Tack *asg* Knarka på Jamaica! Kanske när du fyller 40 då? Vi kan nog alla hänga med då

• MHoof

Hanna: Jag dejtade en tyngdlyftare ett tag...jäklar va stor han var! Han tyckte inte om tjejer som tränade för mycket. Han ville typ ha en "vanlig" tjej som mer tog hand om sig om man säger så. Trodde att värstingtränarna ville ha värstingtränade brudar bara. *hehe*

• MHoof

Tack Dulia!

Hmm, har inte hängt med i svängarna. Såg dom nåt konstigt på UL igår för dig?

Svar på tråden Pladdertråden!