Pladdertråden!
Nu känns det att jag gick mycket igår. Ont i fogarna och höfterna. I natt har jag haft svårt att sova. Vaknat så fort jag försäkt vända mig. Inte bra.
Nu känns det att jag gick mycket igår. Ont i fogarna och höfterna. I natt har jag haft svårt att sova. Vaknat så fort jag försäkt vända mig. Inte bra.
Lättja: sånt där är störande! Om man jobbar "som vanligt folk" alltså typ 7-16 el 8-17, då är det ju omöjligt att ringa sånna "viktiga" samtal. knas... hoppas dom läser mailet.
Kick: lugn! De ringer ju till en massa folk! Tänk på att alla kanske har lika mycket frågor och funderingar som dig. då tar det tid. är samma sak när de ska ringa från vc, iblande ringer de före, ibland får man vänta.
Kickan. jobbigt. du angav inte mob nr?
jao, jag har fått vänta 30-40 min nån gång. men jag hoppas du slipper det. vet du hur man gör för att vidarekoppla vanliga telefonen till mobilen?
lurkan: å, sånna saker kan verkligen få en att bli galen! Men allvarligt, betalar ni hans cigg ur hushålskassan???
lurkan: rökte du innan? sluta me de tycker jag! Å säg åt gubben å sluta. inte bra! hoppas han inte röker i närheten av pojken.
lurkan: min mamma röker. Tycker inte om det heller. som tur är så röker hon väldigt lite. men det är mer än inget, så nog skulle jag vilja att hon slutar. men tror inte det är lönt att börja bråka med henne om de nu när hon är över 50. Min mamma är ingen man vill bråka med, så jag orkar inte. Hon har fått höra MÅNGA gånger av oss barn att vi tycker hon ska sluta.. men men... Som tur är röker hon ALLTID ute och ALDRIG i närheten av barn.
bläääää! mår ILLA! Fick inte ens i mig lunchen.
inge kul alls!
Hihi! Visst berättade jag om min lillebror som börjat träffa en tjej?! Nu kallas hon tydligen "flickvän"
Så roligt att fråga ut honom å retas lite!
Lillabror är inte så liten längre. Han hade tom sovit hos henne i helgen!
men han är ju 18 så...
Lättja: jo, när jag var 18 hade jag också hunnit med endel. flyttat, trotsat! avverkat flera pojkvänner och hunnit träffa Micke, som jag nu är gift med. Men nu är det min lillabror vi pratar om! han är ju så liiiten!
Har gjort äppelklyftor som jag sitter å mumsar på nu, hoppas det kan hjälpa mot illamåendet. är sugen på godis men har bestämt att det är slut på godis nu!!! har dessutom inget hemma..tror jag. Sånna gånger är det bra att ha 3 mil till affären! ![]()