• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • numberone
    Hanna: Precis!! Ok, mitt vara bara 1 cm idag..... *suck* skall upp på onsdag igen för ny kontroll
    Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • numberone

Men vad händer med ägget om det inte fortsätter att växa? Kan det bara stanna av i växten och inte bli större sen? går det tillbaka igen då eller hur funkar det?

• Honeyflowers
    NO-jag vet inte men gissar på att det antingen går tillbaka eller liksom skrumpnar.. Hanna kanske vet bättre?
    När ska VI få det berömda plusset?
  • numberone

Konstigt det där med ägg!

• after eight

lurkis, hon har haft 40 grader, eller strax däröver hela helgen, trots ipren. Men i dag mår hon bättre.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MHoof

*ajaj* Tror jag börjat få foglossning...*ajaj*

• 2007

Lurksmulan: Ja tiden går framåt. Men jag kan inte säga att jag tycker att tiden har gått fort, den kryper ju fram.... Men nu har vi börjat handla lite smått och det känns riktigt roligt. jag ska till Ullared och handla på fredag, hoppas att jag hittar massa mysiga saker.

Hannnnah: När vi gjorde UL fick vi en jättebra BM, hon visade alla tår och fingar och allt annat som var roligt att se. Däremot har jag två kompisar som fick en tråkig människa som mest verkade stressad, så det är nog lite olika. Jag kommer dock inte ihåg vad våran hette. Tyvärr vet jag inte vem som är läkare vid Södra torget, eftersom vi bor i Bollebygd så går vi där. Våran läkare där hette Annika Troedsson. hon var bara i Bollebygd en dag i veckan, så det är ju möjligt att hon är i Borås resten av tiden.

Beliver: Foglossning låter inte kul, själv har jag ont i svanskotan emellanåt, speciellt om jag ansträngt mig mycket. man känner sig som en tant på 80 år ungefär.

BF 20 maj
  • lurksmulan

Believer: Var du inne i affärerna jag länkade till förresten?

• Hannnas

2007.. ahh ok.. ja jag ska berätta om det är samma läkare sen iaf då o hoppas jag får en bra BM.. ska nog byta om innan jag går det så trilskas de kanske inte då

Believer... stackare

ae... gumsan flååååt!!! Tänker på dig massor men har ju inte sagt nåt, tro nu inte att jag inte tänker på er... hoppas Isa mår bättre snart.. virus är rackare, finns ju inga mediciner mot dem ju.. blääk... *krama*

NO.. vilken dag i cykeln är du då?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!