• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Var precis ner å hämtade posten. EN bunt reklam med 3 roliga brev till mig! Besked om ersättning från FK, ett inbjudningskort till min systers 30-års kalas och ett packet med några saker från en vän. Behövde lite uppmuntring idag!

Believer: foglossningar är inte kul! Med Ebba kände jag av det första gången i vecka 9, sen satte det igång ordentligt kring vecka 14. Den här gången började jag känna det kring vecka 6-7, å nu är det inte roligt alls. Tur att jag mest bara är hemma och tar det lugnt. Men det känns idag att jag gick för mycket igår! Hur känner du av det?

Lurkan: Hur gick det för dig i fredags? Hittade du några byxor?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Magda: Det gick bra till slut! Jag var inne på både Lindex och Kappahl men hittade på HM!
    Det blev ett par vanliga svarta byxor, 298:-, precis lagom.

• hemligaärtan

ae: Tråkigt att I är sjuk! Är själv hemma med en magsjuk tjej idag. Inget roligt när de inte mår bra!

• MagdaA

satt å funderade på pojknamn idag. Jonah tycker jag är fint. men har ju sagt att det inte får bli fler på J nu! Min lillasyster heter Josefine. Brorsans ungar heter Johannes, Jonathan och Janet. tror ni man säger fel mer än 1 gång? Döp inte barnen på samma bokstav. så nu gick ju mitt braiga förslag i sjön... *suck* Johanna tycker jag också om...funkar inte det heller.

• Hannnas

Magda.. Jonah är jättefint ju!!! Har jag oxå tänkt på

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Magda: Vilken söt mage du har! Var inne och tittade nu!

Jonah är verkligen jättefint! Mycket roligare än Jonas.

• MagdaA

Hanna: jo, men tror du inte man blir galen om man har en Jonah å en Jonathan. Räcker ju me de J-namn vi har redan. *suck* Jag som äntligen kommit på ett pojknamn jag gillar...

• Hannnas

Magda... tycker det är viktigare att du gillar det faktiskt ...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

För vår del är det lite bökigt eftersom Labans kusin heter Adam, och det är förvillande likt ibland när man har lite bråttom.

• MagdaA

Jo, det är klart. Men jag är redan less på alla fel-sägningar när familjen träffas.

Svar på tråden Pladdertråden!