• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Magda.. då får du luska vidare på nåt du gillar ...

Lurkis hihi...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Lurkan: men dom är ju "bara" kusiner, tänk dig att ha tre på J i samma hus jämt! å när dom kommer till oss blir det fyra! VARFÖR döper man barnen på samma bokstav? Ursäkta mitt psykbryt. blev bara lite less. å som sagt, 2 av mina favvonamn gick i stöpet. Vad

tycker ni om Noah? Ganska likt Jonah, men inte på J!  Fast har en kompis som har en hund som heter så... *suck*

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. våra bästa vänner har en som som heter Noah.. givetvis älskar man namnet det är ursött!!!

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • numberone

Magda: Noah vill ja ha men anders vill itne ha bibel namn....

Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • MagdaA

no: svårt de där. här är det inga problem med bibliska namn då Micke kommer från en kristen familj. Markus tycker jag också är ganska fint, eller Gabriel. Vad tycker ni om Gabriel?

• Kickan 84

Åh, jag är bara sugen på snask hela tiden! Bläää, vill inte!!!

Stanna där du är! ♥
  • MagdaA

Kickan: jag var sugen på godis idag, då tog jag å gjorde äppelklyftor som jag smaskade på. riktigt gott!

• Kickan 84

Magda: Mmm, vräker i mig frukt men det stillar inte det! Är sugen på fett och salt... blaha!

Stanna där du är! ♥
  • MagdaA

Kickan: okej. då var det värre. idag då jag vart tok-sugen på choklad hittade jag en liiiten bit 70% choklad i skafferiet. mumms!

• Kickan 84

Jag är inte det minsta sugen på choklad och sötsaker, bara salt och flott, typ pizza, chips...

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!