Pladdertråden!
Har alla eras navlar pluppat ut? Min är fortfarande inåt å tror inte att den kommer pluppa.
Ska strax åka iväg till babyproffsen och hämta min babybox som jag beställde i början av januari...KUL!
Har alla eras navlar pluppat ut? Min är fortfarande inåt å tror inte att den kommer pluppa.
Ska strax åka iväg till babyproffsen och hämta min babybox som jag beställde i början av januari...KUL!
Hanna: Jo jag såg i ditt galleri...pluppa den tidigt? Jag är jätteglad att min inte gjort det. Men jag har så himla djup navel så man får in en halv tops.
Ni börjar få fina magar nu, så kul att se tycker jag
Morron!
Nån som är vaken nu?
Här har det snöat under natten och bilen har stått ute. *suck* Får avsnöa den först. Har vart vaken sen kvart i 4 typ och kunde inte somna om och ska åka till jobbet om 40 min ungefär. Känns inget vidare men slutar 12
Magda: LYCKA till på Ul idag
Spännande att få se bebisen igen. *hihi*
Hej hopp!
Orkar inte läsa igenom allt men ser att ni pratat lite om blått/rosa. Jag tycker om rosa sj så har köpt en del sånt redan. Bebisrummet har vi tapetserat i en beige färg...*FINT*
Hanna: Ok...ja just ja, ni ska ha en sån vagn. Dom är lite cool tycker jag
La in en ny magbild från vecka 30 i söndags...
Idag känns den ÄNNU större!
Har fått röda små prickar på den...magen alltså. Nån som vet vad det är eller har likadant?
juster: *haha* Ja den var supergo
Du får mer än gärna ta min mage om du vill...jag vill ha tilbaks min gamla nu...
Hanna: Nej ingenting...dom bara är där.
Magda: Jag har provat fil oxå å det funkar...
juster: Ja...sj slipper jag min snart