• MHoof

Pladdertråden!

Magda: Jag var ibalnd lite irriterad i hönan, fick mycket svamp för några år sen. Men så fort jag kände att det började bli lite annorlunda så provade jag fil ibland å det hjälpte.
    Prova Sen om det funkar eller ej märks ju...
    Sa bm nåt om det var ok att använda lactal då?

• MHoof

Magda: Jag fick Dactacort oxå...skitstarkt kräm som man ska smörja på, den var super
    Men sova utan trosor är ju bra. Det gör jag jämt

• MHoof

Morron!

Dulia: Drygt när man får blåmärken, det får jag med, jämt.

Fasen va trångt det börjar bli i min lilla mage nu. (lilla å lilla förresten) Igårkväll gjorde det ont upp mot revbenen, riktigt ont. Sen på dagen måste hon vänt sig helt å hållet och det gjorde typ oxå ont, eller kändes konstigt iaf. DET HÄR ÄR INGE KUL NÅ MER!!! Ingen ställning i sängen är bekväm längre, svårt att andas, blir andfådd för ingenting, känner mig som en valross, fläskig och fet typ. Blääääääääää...

• MHoof

Magda: Jag vet...vissa dagar gnäller jag över allt känns det som och vissa dagar är bra som vanligt. Man ska vara tacksam, och det är jag verkligen. Jag tror man uppskattar det här mer när det tar längre tid eller man har fått många mf eller annat hemskt bakom sig. Det är ju det bästa som finns som kommer ut snart

• MHoof

Magda: *hihi*
    Du jag såg att du har en sån där änglaklocka i ditt galleri. Låter dom? Har sett förut och undrat lite vad det är...fanns ju jättemånga olika.

• MHoof

Magda: Okeeej, har man den sj runt halsen eller hänger den på vagnen eller vart ska man ha den? *hihi* 1000 frågor... Vart köper man dom?

• MHoof

Nån som gjort ringtestet?
    På mig stämde det iaf

• MHoof

Åååhhh
    Snart ska man iväg på teater med skolan. *suck* En hel timme ska man sitta å pinas. BLÄ! *haha* Visst är jag positiv idag.
    Nä men det är så jobbigt att sitta sådär nu när man är gravid och inte kunna gå runt som hemma. Men men...inget att göra åt!
    Har nyss möblerat om i vardagsrummet med. Slutar väl med att det sätter igång allt så bebis kommer. *asg* Nääärå...men jag önskar det nästan.

• MHoof

Läste precis att i majtråden där jag oxå håller till, där gick vattnet för en som ska få tvillingar igårkväll. Fast än har dom inte kommit ut...hon kanske ska få bli snittad om ett tag om inget mer händer. Spännande

Svar på tråden Pladdertråden!