• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

AE.. knäppa tjej!! Ett kilo är ju ingenting ju!! och normalt eftersom mänden fostervatten brukar vara runt 1,5 L i v15.. du är ju iof inte där än men det är ju en massa annat som väger oxå ... jag tror att du är superfin och det är dina demoner som spökar

Kick.. om jag får gå på UL först i mars så kan vi avskaffa den halvan med

Jag har gått upp 1,5 kg ungefär nu... lite chockad men skit i det, det är ju bebis ju inte det att man vräkt i sig semlor

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

Näää inte avskaffa februari, jag fyller ju år om prick 2 veckor jue (men ska inte ha kalas)

Gomorron förresten!

Hör att ni är oroliga och så. Jag blev orolig i vecka 15 för jag tyckte att det stod helt stilla då med allting så jag ringde bm och hon sa att inte var nån fara. Magen växer ju inte betydligt då ändå och illamåendet och så har typ gått över.
    Det är nog inget att oroa sig över tjejer!

Idag ska vi till bm igen. Stick i fingret *ajaj, svimmar* och lyssna på hjärtljuden...ÄNTLIGEN! Som jag längtat!

Igår shoppade jag 2 klänningar en tunika och 2 par rosa små sockar till henne. Åh va kul .-)

• MagdaA

Go morron tjejer. Jag mår ILLA idag. inte alls roligt. vaknade tidigt i morse, mådde illa och hade ont i magen, växtvärk, Micke fick hämta ett glas juice åt mig. Somnade om, å nu när jag vaknade var illamåendet ännu värre. Försöker få i mig lite fil, men det går trööööögt.

Hur är det med er andra?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • JUSTer

Själv har jag vräkt i mig semlor Förvånad
    Jag tänker väga mig nån gång i december nästa gång. Fram till dess kan det kvitta. Vad är väl en siffra? Det är ju insidan som räknas. Oskyldig

Gravid - v. 10
  • MagdaA

JUSTer: så rätt! det är ju huvudsaken att bäbisen mår bra, det överföädiga kan vi jobba bort sen, många promenader med barnvagnen!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • JUSTer

Vi kommer ändå inte hinna äta sen när bebisen kommit, så det är lika bra att passa på.....

Gravid - v. 10
  • MrsMurphy

Men jag får ju inte i mig nån vettig mat... Ledsen Livnär mig på frusna bär och fil så här är det inget vansinnesätande...

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Hannnas

JUSTer.. haha helt rätt... radera alla hysteriska ätnojjor

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!