• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

är så tråkigt att man inte kan känna magen på samma sätt då man har sånt "god-hull" på magen sedan innan, synd att jag inte hann träna bort det innn plusset...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Dulia

MrBean har parkerat på min kissblåsa idag!! *sitter och kniper med benen* Jag var på toaletten för 15 min sen och nu sitter jag här och håller på att kissa på mig Bianca använde min blåsa som huvudkudde de sista 5-6 veckorna av graviditeten och det var verkligen en plåga. Att MrBean uppskattar blåsan visade h*n redan på UL då h*n låg där och tryckte men nu när h*n börjar bli större så har tryckande mer effekt om man säger så!! *springer iväg på toaletten*

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • MHoof

dulia: Dryyygt...det är jobbigt när dom sparkar på blåsan. Känns som man kissar på sig då. *hehe*

Nån annans mage som kliar? Min gör det några ggr om dagen. Men har inte fått en enda bristning än. Har fått några tunna smala på insidan av låren bara...*hmmm* Konstigt

• MHoof

*hehe* Måste bara berätta en sak. Skulle göra hönan lite fin i förrgår men hajlå, vart tog den vägen? *haha*
    Magen är i vägen så jag såg inget så fick chansa lite och det gick u sådär. Det rann en massa blod nerför benet efteråt. *S*
    Förra ggn gickd et ju hur bra som helst men nu är jag helt enkelt för tjock

• after eight

Åh semlor!!! *drömmer om semlor, med massa grädde och fyllning* Jag som aldrig ens brukar äta semlor. Ibland kan det gå flera år mellan semlorna. Men nu har jag varit jättesugen några dagar.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • lurksmulan

Idag hatar jag världen. Jag vaknade och var på dåligt humör och sen har det bara gått utför.

?:*¨¨*:?. Här ska födas bebisar .?:*¨¨*:?.

Believer v25, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v25, Bf 20 maj
    Dulia v23, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan v15, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-ul 5/3, köns-ul 4/4
    Magda v13, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
    Hanna v13, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja v11, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v10, Bf 3 september (pojke enligt Marie)
    after eight v9, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v.7, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.6, BF 21 september

• JUSTer

AE: Kan det vara nån slags fas när man blir sugen på fett tro? Jag minns att när jag väntade Sara så hade jag periodvid tårt-sug. (Helst bröllopstårta) Jag gillar vanligtvis inte tårta.
    Just nu har jag också behov av semlor (grädde tror jag), och jag vräker på extra mycket smör på mackorna när ingen ser .

Gravid - v. 10
  • MagdaA

lurkan: låter som du behöver en *KRAM* idag!

• after eight

Hihi JUSTer, så kanske det är, att det är en fas. Hoppas det, för annars undrar man ju hur det ska sluta.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MagdaA

jag har fått dille på röda äpplen som jag skalar och gör klyftor av, sitter och mumsar vid datorn. bättre en semlor tror jag...

Svar på tråden Pladdertråden!