• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

Jag vet inte riktigt. De såg ju gulesäck o fostersäcken.Sen antagligen ett liiitet foster. men hon sa att de knde stämma för tidig v 6 då. Livmodertappen var stängd iaf. Men det känns inte tryggare på nåt sätt

• Thezzizen

Och de är först efter i tisdags som ja fått några småsymtom överhuvudtaget så ja hoppas ju de går framåt då...

• after eight

Thezz, den här graviditeten har jag ju haft extremt lite symptom, men gyn har ju hittat ett hjärta, så man behöver inte ha jättemycket symptom. Håller verkligen tummarna för dig på tisdag!

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MagdaA

go morron ae! allt bra idag? jag mår ILLA! Vaknade när Micke skulle till jobbet och det gick inte att somna om...lika bra å kliva upp. Passade på att vika tvätt.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

snaaaart ska jag börja med första boken! har snart läst ut den jag höll på med. är inte sån riktig läs-lus, läser bara nått kapitel varje kväll.

• JUSTer

God Morgon!
    Själv har jag varit uppe med frukost på säng till man som fyller år idag

Gravid - v. 10
  • MagdaA

JUSTer: va mysigt! här är alltid Micke uppe innan mig. Eller...nja...jag springer iväg på toa DIREKT jag vaknar för att inte kissa på mig, men sen kryper jag ner under täcket igen!

• MrsMurphy

*mutter* Killen väcker mig varje morgon vid 6 innan han går och pussar hejdå... Hade ju varit jättemysigt om det inte hade varit för det att han tänder starka lampor sekunden innan så varje gång vaknar man i ett chocktillstånd...

Går allt för lätt blir man fort dum...
Svar på tråden Pladdertråden!