• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

JUSTer: åh! Stiligt! Nu blir jag avis...*not* Men om du är i Grindnäset, vid macken, sen tar du vänster mot ÖSterbillsj, Komnäs, Billsta... Åk från macken, 3 km. Där bor vi! Just den delen av bynd där vi bor är det ganska långt mellan husen. Sommartid ser vi inte våra grannar då björkarna är gröna. På vintern ser vi deras hus.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • JUSTer

Där bor jag......in the ghetto.....

Gravid - v. 10
  • MagdaA

lurkan: jobbigt sånt där. hoppas det löser sig. nått måste de ju vara...hmmm....bäst å prata ut, än om det kanske inte blir bra så verkar ju endå inte relationen va så bra. kan det bli sämre?

Nu kom vår privata snöskottare hit! har snöat hela tiden sen igår eftermiddag. Bra med en granne med traktor, för vägen upp till gården är ganska lång å posten måste ta sig upp sen, väntar på paket!

• lurksmulan

Magda: Nej det kan inte blir sämre. Det känns så trist eftersom jag frågade henne rakt ut för flera månader sen men bara fick höra att allt var precis som vanligt fast det inte är det.
    Jag får ont i magen bara av att tänka på det.

• MagdaA

lurkan: om det inte kan bli sämre så har du ju inget att förlora på att prata med henne. jag tycker du ska göra det. då har du iaf gett det en chans. jag vet hur jobbiga sånna samtal är, man vill inte, men det gör sig inte själv.

• Dulia

Lurkan, låter jobbigt! Kan du inte skriva till henne att du förstår att någonting inte är som det ska och att du vill veta vad som har hänt? *kram*

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • MagdaA

Lurkan: jag tyck du ska ringa eller träffa henne och prata. mail kan så lätt bli fel. sen kan hon inte "lingra sig" om ni pratar, inte på samma sätt som i mail.

• lurksmulan

Nu har jag mailat henne ändå.
    Jag vet att det är bättre att ringa eller träffas, men jag kände att jag ville få säga det jag ville i lugn och ro, känna att jag får fram allt och inte glömmer något.
    Dessutom är jag så konflikträdd att jag lätt backar och hittar på ursäkter åt den jag pratar med. Helt sjukt, jag vet.
    Men det var ett vänligt mail, inget bråkmail på nåt sätt. Jag undrade bara vad det är som har hänt och så skrev jag att jag inte vill han någon kallpratsrelation. Jag menar, jag har känt henne sen jag var 12 år och hon vet inte ens att jag gravid igen! Sånt gör ont.

• Kickan 84

Inte det minsta avis på JUSTer!

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

JUSTer:

Dulia: Ja du... Fan kan jag bara säga. Min bästa kompis ligger hemma gråtandes och sömnlös nu av liknande anledning. Kram!

Går allt för lätt blir man fort dum...
Svar på tråden Pladdertråden!