• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • numberone

Åååå vilken fin kisse!!!

Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • Kickan 84

Är ni såna där katt-människor hela hopen?

Stanna där du är! ♥
  • after eight

Söt kisse! Jag har alltid drömt om att ha katt, men vi har sagt att vi ska vänta tills vi skaffar hus. Nu ska vi ju bygga hus, men jag funderar ändå på om jag orkar ha det ansvaret, just när man reser bort och så. Men det vore mysigt... Fundersam

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • numberone

Kick: jag har kisse å vill ha en till men det får jag inte för gubben.....Han vill ha vovve, en STOR vovve... men det vill inte jag

Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • Kickan 84

Jag är vrålallergisk mot katter, men får väl erkänna att det ändå inte är några favoritdjur!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2007-02-02 15:59:32 följande:
    Jag är vrålallergisk mot katter, men får väl erkänna att det ändå inte är några favoritdjur! Stanna där du är! ♥
    Vad är det du säääääger!!!!! .... skrutt

O självklart har det växt till på måndag ökade symptom är ju bara positivt såklart!!
    .?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Bara MÅSTE ha växt och ha ett fiiint hjärta! Wohoo! Fan, jag ÄR graviiiid!

Japp, kan liksom inte andas när jag är med katter! Har hört att andningen är något som krävs för att leva, men jag kanske är felinformerad!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kickan.. haha ja det går knappt att fatta mellan varven o när det slår en så ihhhh vad härligt overkligt det känns

Andning... ?? va vad??? näää har jag aldrig hört att man behöver ... eller hur resonerar alla rökare? *ironi*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Hahahahahaha

Ja, det är faktiskt fantastiskt! Igår när jag skulle sova, vid NIO (somnar den tiden nu för tiden!) så sa M "åh, min gravida kvinna" hahaha, lät så mysigt!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Vad händer i helgen?

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!