• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

hihi! räkan är stor för sin ålder! 13.0 ska den va 6,5 cm. men min räka är 7,2 cm! Kanske brås på pappa åblir låååång! Men, jag fortsätter med samma räkning, orkar inte ändra. men jag vet ju att jag nog är några dagar längre gången än vad räknaren visar.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Magda: Man brukar ju ändå bli flyttade lite hit eller dit på rutin-ul så jag ändrar inte heller för någon dag.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MHoof

Magda skönt att bebis mår bra Du kanske får tidigrae bf datum efter rutin UL?

• lurksmulan

Believer: Usch för halsbränna! Förra gången hade jag det oavbrutet, den här gången har jag bara haft det ett par gånger som tur är.

• MagdaA

Believer: jo, kanske de. Bm sa att chansen är stor för de eftersom jag har så kort cykel.

• lurksmulan

Nu ska jag sticka och förhandla om priset på vår fastighet, vi vill ha ner det med 12 miljoner! Förvånad
    Vi hörs kanske sen! Ha det bra!

• MagdaA

Känns helt konstigt. Är ju inte räkan jag är orolig över. Är ju hur min kropp ska reagera. Och det känns inte bättre efter läkarbesöket idag då vi fick veta att min livmoderhals är mycket kortare än normalt. skulle vilja lägga mig ner, somna, och vakna i vecka 35!

Svar på tråden Pladdertråden!