• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Hanna: Du har inte skrämt bort mig gumman! Bara ta det lite lugnt här för jag blir så knäpp hela tiden.

Men nu har jag ju tjuvkikat ändå... Räcka ut tungan 

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • JUSTer

Lättja!!!!!! Glad att se dig!!!!! Du piggar upp! Du ser så himla glad ut på din presentationsbild Skrattande

Gravid - v. 10
  • Hannnas

haha vilka puckotrådar ni hittat tjejjer

Lättja... *pust* glad att jag inte skrämt iväg dig

Precis lyssnat på min snäcka igen hon ÄR verkligen en livlig liten varelse brås väl på mor sin

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

ae... vanligt stetoskop du ska tilläggas att jag hör hjärtat svaaagt först idag faktiskt men rörelserna hör jag tydligt ...

ett tillägg till.. jag har väldigt bra hörsel oxå vilket inte är en nackdel

• after eight

Spännande!

Nu börjar jag noja för nästa VUL på måndag. Och jag nojar lika mycket för om de ska in i mig med en sådan där spatel. Det gjorde så förbannat ont förra gången. Är ni också ömma i de regionerna nu?

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

ae... jag är öm i vanliga fall o ÄNNU ömmare nu AJ AJ Skrikandes så jag förstår din ångest.. huga.. men det går fort över och man glömmer det så fort man ser snäckisen på skärmen ju

• after eight

Mmm, jag är rädd att jag ska få färgade flytningar också. Men jag ser ju fram emot att se lilla grodan och nu ska D få vara med och kolla också. Hoppas att jag ser mer nu.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

ae.. ställ in dig på att FÅ det.. du fick det sist, sannolikheten att du får det igen är ju stor.. men det kommer ju inte från din groda utan från dina sköra slemhinnor så.... KUL att ha med D oxå A var helt lyrisk sist, såg tårar i ögonen på honom

• jazzy

Kram Magda...snart har du din lilla bebis här!!!!

Hur är det md Kickan???

Svar på tråden Pladdertråden!