• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Kick.. hihi mysiga M ...

Vi ska bjuda in svägerskan o A:s brorsa på middag o melodifestival... de har inte varit hos oss sen innan vi gifte oss... så det är väl dax nu....

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Aha, det var väl på tiden då!

Så himla härligt att ni kan känna er säkra i er graviditet brevid hennes jättemage också!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kickan... haha jo... min mage syns ju med nu och hon har ju gått förbi sitt "roliga" nu så att säga... 11 tunga veckor kvar...

• Kickan 84

Hahaha, sitt roliga!

Din mage syns ju med, men menade bara att det hade varit jobbigare ifall du inte haft någon ALLS... du fattar!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Puh, nu har jag lyckats äta en pirog, ska förflytta mig till soffan och ligga där, typ resten av kvällen...

Kram kram!

Stanna där du är! ♥
  • jazzy
    HANNA: vill se nya frillan.....ska oxå fixa håret på tisdag....blir nog ljust igen(då syns dom grå mindre)Glad
  • Hannnas

Jaz.. haha ja vi ska se vad som kan ordnas fram ... har iaf lugg nu...

Nä nu ska jag logga ut o njuuuta av att det är fredag Ha det bäst underbara tjejjer!!

• Kickan 84

O ja! (Fast jag har ju en jävla cysta på den!!!)

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Jag vet att jag också hade det de första veckorna men nu har det varit lugnt ett tag men nu har det "svidit" till i äggstockarna rätt mycket.

Går allt för lätt blir man fort dum...
Svar på tråden Pladdertråden!