• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Lättja... rekommendtationerna är överdrivna allan enligt mig iaf... herreguud vilken hetsjakt det är ju... när kom rekommendationerna lixom?? fick man inte barn innan, eller var det fler "skador" el fler mf??

Dessutom testas ju svenska varor väldigt noga nuför tiden mot vad de gjorde tidigare...

... tycker det är enormt överdrivet som sagt och så länge man inte överdriver något så tror jag det mesta är oki...

Som det här med kattlådan t e x... herreguuud finns ju kvinnor som tror att man inte "får" rensa lådan... riskerar de att äta bajset el???... nä okunskap och rädsla och ett skrämmande livsmedelsverk är vad vi har tycker jag...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • numberone

hanna: Jag tänker låtsas att det är SKIT farligt att rensa kattlådan och hävda det i alla lägen till sambon.... (han klarar nämligen inte av att tömma den för han klöks av doften *mohahaha*)

Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • MrsMurphy

Jag tror att de svenska kvinnorna ser det som ett ypperligt tillfälle att slippa kattlådan snarare!

• numberone

Helt korrekt Lättja!!

Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • JUSTer

NO: Jag har hört att det är farligt redan då man försöker bli med barn. Gäller även tunga lyft och jobbigt hushållsarbete. Men alkohol ska inte vara nån fara........ Flört

Gravid - v. 10
  • MrsMurphy

JUSTer: Du har också greppat detta??!! Alldeles korrekt!

• Hannnas

JUSTer.. *asg* nä då har vi hört samma då ... sen vad jag förstått så ska man undvika att tvätta då doften är farlig för barnet ... damsugaren för farligt väsen för fostret och riskerar fosterskador...

Nä soffläge o vin är nog bäst

*ironi*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Jag googlade efter smiley spermier för jag tänkte göra nåt till NO:s killes spermiers ära men hamnade på niomånader på tvilling sidan och jisses vad jag satte kaffet i halsen...

Oddsen för tvillingar blir ju större och större för mig... GeneradFörvånad Måste nog kolla upp detta med tanke på mitt ringa format också!

• JUSTer

Shit, min man läste just på skärmen. Vi har blivit ertappade...... (ang. kattsanden) Nu går han och mumlar om kvinnlig sammanslutning, konspiration, ringa Dan Brown, lurade genom världshistorien osv osv

Gravid - v. 10
Svar på tråden Pladdertråden!