• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

jazzy: tack vännen! ja, vi hoppas de närmaste 26 veckorna går fort!

ae: jag var rädd att få nån blödning idag, gjorde SÅ ONT när han gjorde undersökningen, dessutom tog han en odling, så han skrapade lite. jag har tok-känsliga slemmhinnor, så det kändes! men inget blod!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Kickan 84

Hello tjejer!

jazzy: Ska på nytt VUL på måndag, så får vi se, hoppas att det växer som det ska!

Idag känner jag mig nog så gravid man bara kan känna sig, sticker i brösten, illamående precis hela dagen, trött, och kissnödig minst 2 ggr i timmen!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kiiick... saknat dig! ... härligt att du verkligen känner dig gravid

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

Vad skönt..KICKAN   .blir lite orolig när man inte "ser" alla på ett tag!!!!

• Kickan 84

Hanna: Haha, jo det är härligt, dock har jag inte varit någon snäll fröken idag, tålamodet har inte varit på topp och de har bråkat som FAAAN!

Äntligen helg, bara tre böcker att läsa till måndag!

Stanna där du är! ♥
  • after eight

Skönt Magda att det inte kom blod. Ska se till att ha vita trosor på mig på måndag, för det hade jag inte vid förra VUL, så jag kunde ju inte se vad flytningarna hade för färg och stressade kanske upp mig i onödan.

Då har vi VUL båda två på måndag Kickan. När ska du vara där? Jag ska vara där vid 8.30. Huvudsyftet är ju ett blodprov för KUB, men de ska göra ett VUL också, för att tidbestämma graviditeten.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Kickan 84
    jazzy skrev 2007-02-02 15:42:09 följande:
    Vad skönt..KICKAN   .blir lite orolig när man inte "ser" alla på ett tag!!!!
    Jag har praktik nu på fritidshem, så jag är i en klass om dagarna och på fritids om eftermiddagarna = aldrig hemma typ, lite datatid! Tack för att du tänkte på mig vännen!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

AE: Ska vara där 13.30, sen får vi se, blir antagligen 1-2 VUL till innan jag kommit förbi v. 12...

Stanna där du är! ♥
  • after eight

Skönt att de kollar upp dig.

Jag känner mig lite bortskämd med så många VUL och UL utan egentlig orsak, men det hänger ju ihop med att jag har valt att göra NUPP och KUB.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • jazzy

Jag var hos läkaren i går ju...ska bli sjukskriven vid nästa grav,ska ta det lugnt & få "proggisar" samt läkarbesök 1 gång i v. Men är det inte farligt att gör VUL/UL så ofta???

Svar på tråden Pladdertråden!